Posts Tagged ‘selamat pengantin baru’

Update sikit… Selamat Pengantin Baru…

Monday, February 22nd, 2010

Dah lama benar jadinya tak update ini blog. Bersawang sikit laa nampaknya. Sibuk dengan kerja sikit untuk beberapa bulan akan datang. Namun demikian update tetap kena ada untuk kesinambungan info yang terkini masa kini…

Musim cuti lepas sibuk sakan dengan majlis kenduri kendara sana sini naik pelamin sana sini. Hantar rombongan sana sini. Memang meriah laa kalo tiba musim cuti sekolah dengan jadual jemputan kenduri kawen…

Kepada yang sudah selamat berjinjang pelamin dan menempuh alam baru perkahwinan moga ceria selalu dan selamat berbahagia hendaknya…

Dan soalan yang popular untuk aku sekarang yang sering kali  ditberikan soalanan bonus tatkala bertemu dengan aku adalah…

Ko bila nak kawen?

soalan mencabar minda : apa yang korang akan jawab tatkala ada yang bertanya bila kamu nak kawen? tambahan ayat pedas lagi….

orang suruh kawen .. dia taknak kawen…

adush.. ada kaa camtu diayatpowerkan… hehehee

Bila nak kawen? umur dah semakin senja…

nanti dulu laa jawab… jawapan biasa..

kumpul duit dulu laa… macam biasa alasan orang kerja…

dan soalan untuk aku sendiri : aku ni bila nak kawen?

dua orang adik aku dah kawen… dapat dua orang ipar duai dah…. hahahahahaaa…

kawen jangan tak kawen….

sekadar cetusan rasa luahan bicara

Malam Pertama Pengantin Yang Cukup Indah… Selamat Pengantin Baru

Thursday, May 28th, 2009

Yeah.. selamat pengantin baru kepada mereka yang nak kahwin….

Musim cuti sekolah pastinya berduyun-duyun akan menganjurkan majlis perkahwinan yang meriah untuk raja sehari. Meriah sakan laa sana sini dengan majlis kenduri kendara menjemput saudara mara sana sini. Sudah tentu sedia maklum jika ada sahaja jemputan majlis perkahwinan akan disertakan dengan kad jemputan kahwin buatan sendiri atau buatan orang lain.

Berapa banyak untuk rekod koleksi kad jemputan kahwin yang telah anda terima dalam masa setahun? Atau dalam musim cuti sekolah setiap kali ada majlis perkahwinan sana sini. Gerenti pelbagai jenis kad kahwin yang boleh anda lihat dari mereka yang datang menjempot anda ke majlis perkahwinan gilang gemilang tersebut.

Bagaimana pula dengan persediaan perkahwinan? Dari awal dan sehingga ke akhir sesi majlis kenduri kendara tersebut. Sudah tentunya memerlukan pengurusan duit bajet perkahwinan yang mencukupi untuk memeriahkan majlis perkahwinan yang penuh bermakna itu. Kenduri kendara gerenti ada yang buat grand billion punya. Itu bajet artis yang termahal kalo ada wang berlebihan. Nampak membazir pulak jadinya.. Jangan lakukan pembaziran yang tidak sepatutnya.

Habis citer pasal kahwin tak lain dan tak bukan para pengantin baru akan terus mengira bajet kehidupan yang seterusnya. Bayar hutang ke… Buat simpanan untuk masa depan anak-anak dek kerana senang hamil. Berapa mahu simpan dan berapa mahu belanja, semuanya masyuk perkiraan dalam akaun semasa. Kalo tak cukup bajet memang haru biru jadinya. Maka pengurusan kewangan adalah langkah yang terpenting untuk anda sediakan dengan sebaik mungkin. Bukan semata-mata mahu berkeluarga dan senang hamil semata-mata. Moga selamat melayari alam rumah tangga dengan jayanya dengan kisah rumah tangga yang penuh liku dan cabaran masa kini.

Apo halpun selamat pengantin baru. Layan lagu selamat pengantin baru okey jugak neh…?

Lagu Selamat Pengantin Baru Spider

——————————–

——

>>> Malam Pertama Pengantin – Sudahkan Anda Bersedia? <<<<
==========================================

>>>> Tambat Nafsu Isteri : Rahsia Menambat Nafsu Isteri – Ebook terbaik buat para suami yang ingin memuaskan isteri dengan cara yang sensasi<<<<

==========================================

Jika anda sememangnya seorang yang bakal melangsungkan perkahwinan dalam masa terdekat ini, elok kiranya jika anda habiskan membaca mesej perkongsian ikhlas dari saya ini.

Saya boleh membayang yang anda sedang sibuk membuat beberapa persiapan menjelang hari bahagia anda. Namun begitu, anda terfikir tentang suatu perkara. Perkara yang saya kira tak kurang pentingnya dalam perkahwinan anda. Perkara yang dimaksudkan ialah malam pertama anda!

Adakah anda sudah benar-benar bersedia untuk menempuh malam pertama pengantin yang indah bersama si dia?

Berikut saya kongsikan beberapa perkara yang mungkin sedang bermain di fikiran anda:

1. Apakah persediaan-persediaan yang sering dan patut dilakukan oleh setiap pasangan pengantin baru bagi menempuh malam pertama pengantin mereka?

2. Tak yakin 100% kemampuan untuk memuaskan bakal isteri ketika di ranjang sewaktu malam pertama pengantin nanti.

3. Bagaimana teknik-teknik betul untuk melakukan foreplay. Pernah dengar foreplay tu apa, tapi tak jelas sangat mengenainya.

4. Takutkan masalah ejakulasi pra-matang. Owh, inilah yang menjadi ‘mimpi ngeri’ bagi setiap kaum lelaki.

5. Bagaimana mengetahui tanda-tanda isteri atau suami anda akan puas dan mencapai orgasma.

Tahukah saudara/ri bahawa, mengikut data statistik yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM. Pihak JAKIM telah menyatakan bahawa, punca ketiakpuasan seks sesama suami-isteri merupakan punca kedua selepas masalah kewangan yang menyumbang kepada isu penceraian di kalangan para pasangan suami-isteri yang beragama Islam di negera ini.

Usah risau saudara/ri, saya ingin memberitahu anda bahawa, saya telah menemui jalan penyelesaian kepada halangan yang telah dinyatakan di atas!

Yupp.. Kalau anda nak tahu lebih lanjut, anda boleh la merujuk kepada ‘Pakar Kebahagian’ anda melalui link di bawah ini, cubalah tengok, saya pasti anda pun sukakannya!

Malam Pertama Pengantin Yang Cukup Indah… Selamat Pengantin Baru

>>>> <<<<

Rahsia Menambat Nafsu Isteri – Ebook terbaik buat para suami yang ingin memuaskan isteri dengan cara yang sensasi

Majlis perkahwinan | selamat pengantin baru

Sunday, May 27th, 2007

Hari ini saya nak buat ucapan hari guru… eh bukanlah. Nak buat ucapan selamat hari raya… eh ucapan selamat pengantin baru kepada sepupu sepapat saya yang melangsungkan majlis perkahwinan di musim cuti sekolah ini. Musim cuti sekolah yang sibuk dengan jemputan kahwin. Haha

Makan free kata shuth dalam ebook maskahwin.com beliau .

Musim cuti sekolah ni dah tentu meriah dengan majlis perkahwinan sana sini. Dah tentu akan berpusu-pusu ke sana sini memenuhi jemputan kahwin. Sana sini juga sibuk mengucapkan selamat pengantin baru. Tidak ketinggalan juga lagu pengantin baru akan berkumandang tatkala majlis perkahwinan berlangsung. Ramai yang sibuk menghantar rombongan pengantin. Selesai aje di rumah pengantin perempuan. Esok lusa ke rumah pengantin lelaki pulak.

Maka selesailah gelaran mereka sebagai raja sehari. Raja sehari?Esok lusa mereka akan meneruskan arus kehidupan dan asam garam sebagai suami dan isteri. Lepas tu berhadapan dengan pelbagai rencah dan cabaran yang berliku. Semoga berbahagia selalu hendaknya.

Tapi… tuan rumah jangan terlalu sibuk pulak melayan tetamu yang tak putus-putus tu. Jangan nanti ada yang terbiar tak berjemput sebagaimana citer dr tuah iskandar dalam buku motivasi beliau. Kesian sungguh sampai tak terjemput untuk makan? Ada jugak kisah-kisah yang seangkatan dengannya perihal tetamu yang datang tidak terjemput untuk makan. Anda pula bagaimana? Pernah mengalaminya?

Betapa sibuknya tuan rumah.

Jangan lupa dapatkan buku-buku panduan rumahtangga oleh dr fadzilah kamsah sebagai panduan untuk berdepan dengan macam-macam hal yang berkaitan dengan rumah tangga.

Maskahwin sudah selesai. Petua rumahtangga kena ada. Petua suami isteri kena perhatikan dengan sebaik mungkin.  Krisis rumahtangga cuba elakkan.

Apohal pun SELAMAT PENGANTIN BARU.

Sekian terima kasih