Posts Tagged ‘kisah rumahtangga’

Nilai perikemanusiaan | Kisah rumahtangga

Tuesday, January 20th, 2009

Krisis rumah tangga. Masalah biasa yang sering kedengaran seluruh dunia. Kisah rumah yanga ada tangga .. ada-ada sahajaaaa… Pelbagai ragam dan pelbagai kerenah.

selamatkan cinta kamu dengan segera!

Thursday, August 30th, 2007

Kenapa dengan si dia? Hari ini diam membisu sahaja? sedih dan gundah gulana. Habis tu bagaimanakah caranya hendak menyemarakkan kembali kebahgian yang kian pudar itu? Tatkala ini semakin buntu memikirkan bagaimanakah caranya?

Bagi saya caranya yang paling mudah adalah GOOGLE aje untuk mencari jalan penyelamat hubungan yang semakin retak dan bakal terhenti tanpa sebarang titik. Titik yang bagaimana? Tiada koma ke?

Namun jangan bimbang? kebahagiaan yang anda kehendaki akan dapat disettlekan dengan sebaik mungkin seandainya anda menemui cara yang berkesan untuk menawan kemabli hati nurani pasangan anda semula.

Adesh… tersangka panas hingga ke petang rupanya hujan ditengahari kemudian bersambung hingga ke pagi hari. Sungguh sedih melihatkan perhubungan yang kekal erat putus begitu sahaja. Apakah cinta itu akan terus pudar tanpa sebarang usaha untuk kembalikannya kepada kebahgiaan idaman hati?

Hishhh skima pulak rasanya. Yer laaa kalo dah bercinta tu memang terasa dunianya bahagia sehingga bila-bila. Mereka juga kena tahu di hadapan sana banyak lagi cabarannya. Ingat senang-senang je nak bercintan-cintun begitu sahaja.

Peringakat bahaggia sedemikian rupa memanglah rasa dunia ini kita yang punya, oh bahagianya couple dengan si dia.

Eh? panjang lebar pulak saya nih. Nak citer pasal apa tadi? Saya ingin memberikan kepada anda yang mungkin tersedih pilu atau sedang putus cinta berkenaan panduan ekslusif untuk menyelamatkan cinta anda yang kian pudar itu. Nak tahu??

Mesti semua orang nak tahu berkenaan teknik menyelamat tersebut. Bukan cerita pasal anggota penyelamat daaa…  cerita untuk menyelamatkan cinta yang kian pudar dihati.

jom! dapatkannya segera untuk kebahgiaan masa depan anda bersama.

sekian terima kasih…

Rahsia Menambat Nafsu Isteri – Ebook terbaik buat para suami yang ingin memuaskan isteri dengan cara yang sensasi

Majlis perkahwinan | selamat pengantin baru

Sunday, May 27th, 2007

Hari ini saya nak buat ucapan hari guru… eh bukanlah. Nak buat ucapan selamat hari raya… eh ucapan selamat pengantin baru kepada sepupu sepapat saya yang melangsungkan majlis perkahwinan di musim cuti sekolah ini. Musim cuti sekolah yang sibuk dengan jemputan kahwin. Haha

Makan free kata shuth dalam ebook maskahwin.com beliau .

Musim cuti sekolah ni dah tentu meriah dengan majlis perkahwinan sana sini. Dah tentu akan berpusu-pusu ke sana sini memenuhi jemputan kahwin. Sana sini juga sibuk mengucapkan selamat pengantin baru. Tidak ketinggalan juga lagu pengantin baru akan berkumandang tatkala majlis perkahwinan berlangsung. Ramai yang sibuk menghantar rombongan pengantin. Selesai aje di rumah pengantin perempuan. Esok lusa ke rumah pengantin lelaki pulak.

Maka selesailah gelaran mereka sebagai raja sehari. Raja sehari?Esok lusa mereka akan meneruskan arus kehidupan dan asam garam sebagai suami dan isteri. Lepas tu berhadapan dengan pelbagai rencah dan cabaran yang berliku. Semoga berbahagia selalu hendaknya.

Tapi… tuan rumah jangan terlalu sibuk pulak melayan tetamu yang tak putus-putus tu. Jangan nanti ada yang terbiar tak berjemput sebagaimana citer dr tuah iskandar dalam buku motivasi beliau. Kesian sungguh sampai tak terjemput untuk makan? Ada jugak kisah-kisah yang seangkatan dengannya perihal tetamu yang datang tidak terjemput untuk makan. Anda pula bagaimana? Pernah mengalaminya?

Betapa sibuknya tuan rumah.

Jangan lupa dapatkan buku-buku panduan rumahtangga oleh dr fadzilah kamsah sebagai panduan untuk berdepan dengan macam-macam hal yang berkaitan dengan rumah tangga.

Maskahwin sudah selesai. Petua rumahtangga kena ada. Petua suami isteri kena perhatikan dengan sebaik mungkin.  Krisis rumahtangga cuba elakkan.

Apohal pun SELAMAT PENGANTIN BARU.

Sekian terima kasih