Posts Tagged ‘hubungan suami isteri’

Adakah PERLU alasan Takut? Ngeri sangat ke nak kahwin?

Tuesday, February 22nd, 2011

Aku mendapat sedikit persoalan yang tidak dapat untuk diberikan jawapan. Adakah sesiapa yang punya pengalaman untuk memberikan sedikit pendapat berkenaan perihal persoalan yang berbangkit ini?

Petikan dari persoalan berikut disoal oleh seorang wanita dan perlukan jawapan dari kaum lelaki. Kaum pompuan bleh jugak berikan pendapat mereka.

1. Belum bersedia untuk menjadi suami

2. Takut nak jalankan tggjwb sebagai suami

3. Takut tak dapat nak bahagiakan isteri

Sekiranya anda belum bersedia untuk kahwin… Apa lagi alasan anda?

Sekiranya anda takut menjalankan tanggungjawab sebagai seorang suami? apa lagi alasan anda?

Sekiranya anda takut tak dapat nak membahagiakan pasangan masing masing? apa lagi alasan anda?

—–

jangan risau jika adna berdepan dengan masalah kehidupan rumah tangga. Sebagai suami anda perlu tahu bagaimana  untuk mengendalika bahtera rumah tangga dengan lebih bijak.

Rahsia Menambat Nafsu Isteri – Ebook terbaik buat para suami yang ingin memuaskan isteri dengan cara yang sensasi

Bagaimana mahu selamatkan rumah tangga anda?

Tuesday, February 1st, 2011

Dalam kehidupan ini pelbagai ragam manusia anda boleh perhatikan sama ada dalam kehidupan anda sendiri mahupun kehidupan orang lain.

Sedih dan pilu bilaman rumah tangga menjadi sengsara dan derita.

Kerap kali kisah rumah tangga akan menjadi suatu isu yang cukup hangat diperkatakan sama ada di kedai kopi atau media massa tatkala berlaku apa-apa kes yang luar biasa melibatkan hal rumah tangga.

Namun demikian kisah rumah tangga adalah asam garam yang perlu anda tempuhi setelah bergelar suami dan isteri….

Halamak skemaa la pulak dia punya ayat karangan.

Itulah dia sedikit info berkaitan citer hal rumah tangga masa kini yang penuh dengan cabaran dan dugaan yang tidak terjangka.

Layari kehidupan berumah tangga dengan penuh romantik dan selamatkan rumah tangga anda segera sebelum terlambat. Jadilah pasangan yang romantik.

Romantik tu macam mana?

Oh Romantik sudah tentunya ada petua yang tersendiri yang perlu anda pelajari…

Oh romantikkah aku?

Sambutan yang cukup baik dari mereka yang telah mendapatkan panduan tersebut.  Mereka juga telah menerima banyak maklum balas daripada pasangan-pasangan yang membeli panduan yang cukup membantu dalam kehidupan rumah tangga.

Klik sini untuk info Rahsia Menambat Nafsu Suami…

Rahsia Menambat Nafsu Suami – Ebook terbaik buat para isteri yang ingin memuaskan suami dengan cara yang sensasi

Dengan kadar penceraian yang amat tinggi di Malaysia, saya cadangan agar anda luangkan 5 minit untuk melihat apa yang mereka sediakan untuk anda.

sekian terima kasih.

Benarkah Berita Norman Hakim dan Memey Ditangkap Khalwat??

Friday, October 31st, 2008

Entry entah apa-apa hari ini beserta link dari google. Kan tak pasal2 marah pakcik google nih.

Cabaran rumahtangga artis masa kini. Sudah lama desas desus berkaitan dengan rumah tangga derang nih. Kalo gosip yang tak berasas memang tak patut. Kalo kena sabotaj lagi tak patut… Maka renung-renungkanlah sebagai pedoman masa depan.

Jadi… apa pelajaran yang boleh anda perolehi berkaitan rumah tangga? Petua rumahtangga bahagia macam mana ? Petua untuk suami isteri bagaimana? Hubungan suami isteri memerlukan kerjasama yang erat. Segala cabaran kena tempuh dengan penuh sabar dan diselesaikan dengan bijaksana.

Kalo nak cari petua suami isteri kena sentiasalah hadirkan diri ke kurusus rumahtangga setiap bulan. bukan kursus kahwin tetapi kursus kekeluargaan laaa.

Inilah dia entry berkaitan dengan Norman Hakim, Memey Ditangkap Khalwat.

  • Digg – Norman Hakim Ditangkap Khalwat?

    Norman Hakim Ditangkap Khalwat? mediagosip.com — Sumber mengatakan pelakon yang ditangkap itu kemungkinan adalah Norman Hakim kerana dia baru sahaja

    Digg – Pelakon Gerak Khas Norman Hakim ditangkap Khalwat dgn Memey

    syokkahwin.com — Gadis pelakon baru, Memey Suhaiza telah ditangkap khalwat pagi tadi oleh JAIS. Beliau ditemui bersekedudukan degan Norman Hakim,

    YouTube – Norman Hakim dan pasangan ditangkap khalwat

    30 Oct 2008 Norman Hakim dan pasangannya ditangkap khalwat jam 2 pagi.

    Pelakon Gerak Khas ditangkap khalwat – Page 7 – CariGold Forum

    Pelakon Gerak Khas ditangkap khalwat Gossip, Celebrities. akanku bahagi2kan norman hakim kpd korang mengikut kadar sape saham terbanyak memey aku punye

    www.murai.com.my : Norman Hakim, Memey Ditangkap Khalwat!

    30 Okt 2008 Murai – Portal Hiburan Melayu Gosip, Interaktif, Terkini.

    Norman Hakim di’tangkap khalwat? : OHBULAN!

    30 Okt 2008 205 Responses to “Norman Hakim di’tangkap khalwat?” timah vogeh on October 30th, 2008 2:57 am. biar betul…. pasrah… jantan begitulah…

    Berita Harian Online

    Norman Hakim, Memey ditangkap khalwat di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur, petang semalam menganggap insiden tangkap khalwat bersama Memey sebagai

    Norman Hakim ditangkap khalwat? | Hidup Biar Sedap

    31 Okt 2008 Berita dari web gossip terhangat atas bumi sekarang ini, murai .com.my mengesahkan Norman Hakim pekalon utama siri Gerak Khas ditangkap

    Norman Hakim Ditangkap Khalwat « Pinkturtle

    Mengulas lanjut tentang hubungannya dengan Abby ekoran insiden ditangkap khalwat , kata Norman, dia lebih senang perkara itu diselesaikan antara mereka

    Pelakon Gerak Khas Norman Hakim ditangkap Khalwat dengan Memey

    30 Okt 2008 memey-suhaiza-ditangkapkhalwatnormanhakim …. kak la on post Pelakon Gerak Khas Norman Hakim ditangkap Khalwat dengan Memey Suhaiza!

    Norman Hakim ditangkap khalwat |ISUHANGAT

    Norman Hakim dan pelakon Memey, ditangkap khalwat oleh JAIS jam 2 pagi semalam. Pegawai Perhubungan Awam Jais, Mohd Hidayat Abdul Rani, berkata pihaknya

    Norman Hakim Gerak Khas Ditangkap Khalwat? | hafreze.com

    29 Okt 2008 Utusan kata(bukan aku kata), seorang pelakon drama Gerak Khas yang baru sahaja dapat cahaya mata ditangkap khalwat di Jalan UP 1/2,

    Sah Norman Hakim, Memey Ditangkap Khalwat! | hafreze.com

    30 Okt 2008 Natasha Hudson tetap cantik walaupun ketika hamil. Jom kita tengok gambar artis malaysia hamil, pregnant! Entri aku sebelum ini mengenai penangkapan Norman.

    Pelakon Gerak Khas Norman Hakim ditangkap Khalwat dengan Memey

    Awal pagi tadi, pelakon siri Gerak Khas, Norman Hakim atau Mohamed Nurhakim Zaidon, 32, telah ditangkap khalwat bersama pelakon baru, Memey atau Suhaiza

    Norman Hakim Ditangkap Khalwat? | Media Gosip

    30 Okt 2008 Kecoh pagi ini bila Utusan melaporkan seorang pelakon gerak khas telah ditangkap khalwat di Jalan UP 1/2, Ukay Perdana, awal pagi tadi.

    Norman Hakim, Memey Ditangkap Khalwat! |What’s Up??

    30 Okt 2008 Pelakon siri Gerak Khas, Norman Hakim atau Mohamed Nurhakim Zaidon, 32, telah ditangkap khalwat bersama pelakon baru, Memey atau Suhaiza

    Norman MEMEY ditangkap KHALWAT

    pelakon siri Gerak Khas, Norman Hakim atau Mohamed Nurhakim Zaidon, 32, telah ditangkap khalwat bersama pelakon baru, Memey atau Suhaiza Suhaimi, 20,

    Norman, Memey ditangkap khalwat awal pagi – Global Media Channel

    30 Okt 2008 Entertainment arrow Norman, Memey ditangkap khalwat awal pagi Abby Abadi, Norman Hakim (gambar) berhadapan dengan kontroversi baru