Posts Tagged ‘duit raya’

Nak buat duit raya dengan lubuk bisnes tudung?

Wednesday, May 21st, 2014

Lubuk Bisnes Tudung

Orang perempuan memang suka membeli pelbagai jenis tudung yang berlainan rekaan dan warna. Terutamanya sempena musim perayaan yang bakal tiba. Bisnes Tudung adalah bisnes yang sangat bagus untuk anda buat duit raya. Kebanyakan pemborong dan pembekal sudah pun memiliki stok yang banyak untuk dijual sebelum tiba hari raya.

Anda bagaimana?

Kenapa mesti ada lubuk bisnes tudung?

Untuk pengetahuan anda, Cik Zana nak dedahkan Lubuk Bisnes Tudung yang digunakan oleh mereka!

Tahun 2014 ni adalah tahun yang cukup mencabar bagi kita semua dengan kenaikan harga barang keperluan dan kos kehidupan yang terus meningkat. Memeritkan.
Kenaikan harga barang keperluan ini sudah tentu tidak dapat untuk kita elak. Takleh nak mengelak dah. Cara untuk mengatasinya adalah dengan menambah pendapatan sampingan untuk menampung kebocoran duit yang keluar tersebut. Lebih lebih lagi untuk menghadapi musim perayaan yang bakal tiba.

Persoalan yang berlegar dalam minda anda sekarang…

Nak buat bisnes apa?
Bisnes apa yang mudah?
Bisnes apa yang boleh mula segera?
Bisnes apa yang menguntungkan?

 

lubuk bisnes tudung

Jawapannya ialah bisnes tudung.

Mudah benar jawapan yang telah diberikan.

Mengapa tudung?

Hampir setiap wanita mempunyai pelbagai jenis tudung mengikut saiz, warna dan kualiti yang berbeza-beza. Setiap satu pula mempunyai nilai yang tersendiri mengikut harga dan jenama masing-masing. Untuk pengetahuan semua pelanggan wanita tidak akan berhenti membeli tudung walaupun mereka sudah mempunyai berpuluh-puluh tudung. Inilah niche yang bagus dan mempunyai sasaran pelanggan yang tidak akan pernah putus!

Seterusnya, bagaimana caranya? Di mana anda boleh dapatkan lubuk bisnes tudung yang bagus? Ada seseorang yang bernama Cik Zana akan bantu anda untuk mulakan bisnes tudung dan dedahkan lubuk bisnes tudung yang menjadi tumpuan ramai pemborong dan pembekal.

Dah tu gi jenguk lagu mana cara nak buat duit raya dengan lubuk bisnes tudung untuk tambah pendapatan secara sambilan.

Klik tengok sini —>>> Lubuk Bisnes Tudung untuk tambah pendapatan.

Lubuk Bisnes Tudung

Jom Buat duit raya | Cari duit raya

Wednesday, August 25th, 2010

Tentunya anda sedang terfikirkan pasal raya yang akan menjelang tiba.

Namun persiapannya bagaimana? cukup duit untuk belanja raya atau kering sebelum raya?

Jika demikian inilah masanya untuk anda fikirkan bagaimana mahu buat duit raya dengan penuh minatnya.

Puasa ramadhan sudah meriah dengan bazar ramadhan. Itupun sudah cukup untuk anda meriahkan hari raya yang akan datang.

Jadi bagaimanakah lagi cara untuk buat duit raya?

Anda boleh mencari jawapannya di sini :

Jom klik buat duit raya

Jualan Penghabisan Stok Panduan ClickBank | RM10,000 Cash Tunai

Monday, September 28th, 2009

stokcb

29 September sehingga 12 Oktober 2009!

Apa Itu Produk Panduan ClickBank?

Secara ringkasnya, ia adalah produk yang mengajar teknik-teknik pemasaran untuk mana-mana affiliate membuat duit dari laman web Clickbank.com Ebook ini disediakan dalam bahasa Melayu. Pada asalnya, produk panduan ini telah dijual sejak pertengahan tahun 2008. Dan, sehingga sekarang, sebenarnya jualan masih’ diperolehi dari produk ini.

Jualannya telah mencecah lebih RM 50,000! Setelah sekian lama berada di pasaran, saya bercadang untuk menutup jualan Panduan Clickbank buat selama-lamanya (berkemungkinan besar 99%!) Jadi, sebelum saya menutup produk yang hebat ini, saya bercadang mengadakan jualan penghabisan stok yang akan diadakan selama 2 minggu, … bermula 29 September sehingga 12 Oktober 2009! – Selepas itu,pemenang cabaran akan diumumkan…!

Objektif JV & Program

“Jualan Penghabisan Stok” Panduan ClickBank ini mempunyai beberapa objektif yang jelas.

1 – Mendapatkan jualan terakhir sebanyak mungkin sebelum Panduan ClickBank ditutup buat sampai bila-bila selepas 12 Oktober 2009.

2 – Menjalankan sedikit eksperimen terhadap beberapa teknik baru.

3 – Memberikan duit raya yang lumayan kepada semua affiliate yang mempromosi Panduan ClickBank.

4 – Memastikan semua usahawan internet mengetahui tentang produk Panduan ClickBank, selepas setahun menyepi dari sebarang promosi besar-besaran.

5 – Menyebarluaskan ilmu pemasaran affiliate ClickBank kepada seramai mungkin rakyat Malaysia.

Jom dapatkan panduan clickbank sekarang. Dapatkan ilmu pemasaran affiliate kemudian janawang usd dengan clickbank.

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin

Thursday, September 17th, 2009

Salam…

Moga ceria hari ini dengan puasa yang masih berbaki dua tiga hari lagi. Ramadhan akan berlalu pergi untuk tahun ini. Meriah sakan dengan baju raya baru. Shopping tak hingat dunia. Maklumlah dah nak rayaa…

Sediakan bajet yang secukupnya mengikut kemampuan.

Rata-ratanya akan menyediakan bajet yang secukupnya untuk duit raya. Duit raya untuk bebudak raya sakan. Takder duit raya takkan nak merajuk pulak. hehehee…

>>> Dapatkan kad testi menarik hanya di MyLurVe.com!!! <<<

Selamat hari raya maaf zahir dan batin.

Lagu raya apa yang anda suka dengar?

Kepada yang mahu balik kampung beraya sakan. Harapannya moga berhati-hati di jalan raya. Kempen keselamatan jalan raya sudah tentunya akan berterusan dari semasa ke semasa. Patuhi ondeng ondeng jalan raya.

Duit raya sedang bermaharaja lela

Wednesday, August 12th, 2009

duitraya

Mari buat duit raya sakan. Duit raya sudah tiba. Mari ke mari duit raya akan penuh sakan dalam kotak emel anda.

Rugi kalo tak join. Kalo join dah tentu dapat duit raya berkepul-kepul. Maklumlah sambutan raya tak lama lagi selepas puasa sebulan.

Duit raya macam nih gerenti masuk dalam kotak emel SPAM… tak tahu ler kenapa masuk kotak spam. Penuh setiap hari kotak emel aku dengan emel spam. Duit raya spam.

Jual apom balik lagi bagus…. Marilah mari mari ke mari kita raya sakan dengan duit rayaaaa…

Berapa banyak duit raya daaaa….

Test duit raya… duit hari raya… duit nak raya… cari duit raya… buat sampul duit raya… raya sakan… spam raya…  hari raya…