Posts Tagged ‘cara bayar hutang’

Setelkan Hutang Dan Tambah Pendapatan… Tetapi Bagaimana?

Wednesday, December 23rd, 2015

Bagaimana nak selesaikan beban hutang dengan segera?

Persoalan yang cukup menarik…

Kemudian nak tambah pendapatan pulak dah…

Dah setel hutang gerenti hati gumbira sakan…. Lagi gumbira jika dapat lagi tambah pendapatan. Suka hati gumbira sakan jadinya…

Fikir punya fikri lagu mana nak setelkan? Lagu mana nak tambah pendapatan?

Jangan risau laa… encik RK ada jawapannya…

Siapa itu encik RK?

Meh jenguk dekat sini…

Picit laman web berikutnya untuk maklumat lanjut—>>>>

Encik raja kamil bagitau…

Nak setel hutang tu ada caranya…

Setel Hutang 3 Kali Ganda Lebih Pantas Daripada Jadual Bank

Kalau ikut jadual bank ambil masa 10 tahun untuk setel hutang,
guna cara ni, hanya ambil masa 3 tahun atau lebih pantas.

Klik link berikut untuk setel hutang…

Setelkan hutang kemudian tambah pendapatan dengan cemerlangnya.

Cerita Langsai Hutang Ptptn Lagi…

Sunday, September 13th, 2015

Fikirkan sejenak jika kemahiran meminjam lebih laju dari kemahiran membayar pinjaman…

Cerita ptptn lagi…

langsai hutang ptptn

Ya.

Anda perlukan tips untuk melangsaikan hutang ptptn dengan bijak menggunakan kaedah free ptptn tersebut. Jika anda tidak mahu kusut masai asyik duk pikirin akan hutang ptptn aje. Jika anda terasa hati malas nak membayar hutang ptptn tersebut…

Malas nak bayar hutang? Takkanlah malas nak bayar hutang pulak dah. Nanti kena kejar dengan ahlong kalo malas malas hati nak bayar hutang… Itu kerja ahlong kalo pinjam dengan mereka.

Dengan ptptn punya hutang dah tentunya ke CCRIS jawabnya. Mahunya tak ke CCRIS dah liat malas nak membayarnya. Jadilah mereka yang suka hati dan gembira minda untuk melangsaikan hutang piutang ptptn.

Suka hati jika dah mahir untuk membayar hutang dengan jayanya.

Gundah gulana hati jika sekiranya masih terkial kial jika tidak mahir untuk membayar hutang ptptn tersebut.

Maka dengan demikian rupanya fikirkan sejenak dan renungkan untuk seketika jika sekiranya panduan dan kaedah free ptptn itu dapat membantu anda melangsaikan hutang ptptn anda dengan lancarnya. Apakah perasaannya yang akan anda rasanya?

Legaaaaaa terasaaaaaaa hati ini.

Dah tu gi dapatkan panduan free ptptn tersebut dengan picit dekat link berikut :

Klik sini untuk langsai hutang ptptn.

Cara Nak Bayar PTPTN Percuma…?

Saturday, August 8th, 2015

Kau pinjam dengan ptptn mahu… tetapi kau malas nak bayar?

cara bayar hutang ptptn

Jangan begitu… Hutang kena bayar biarpun tidak dituntut. Bayar tetap kena bayar sehingga habis.

Jangan sekali-kali mahu lari dari hutang. Bayar ikut kemampuan…

Nak tahu bagaimana sorang mamat nih bayar ptptn percuma? Percuma kau…

Bagaimana nak buat?

Boleh dapatkan info selanjutnya dekat sini —>>> Cara Nak Bayar PTPTN Percuma!

 

Macam Mana Nak Selesaikan Hutang?

Friday, November 28th, 2014

Persoalan yang cukup menarik…

Cabarannya juga cukup dengan pancaroba…

Nak simpan duitpun penuh dengan cabaran inikan pula nak selesaikan hutang.

Jangan sekali kali berhutang dan jangan sekali kali memberi hutang. Tidak boleh sama sekali kecuali terpaksa berhutang.

Lebih lebih lagi berhutang dengan along. Kesian diri sendiri sedih menderita keluarga yang terperangkap sama.

Cabaran simpan duit pulak dah tentunya berdepan dengan desakan untuk menggunakan duit yang telah disimpan itu. Cara yang paling best adalah simpan dan lupakan.

Sambil sambil simpan duit boleh tengok penangan tawaran meleleh yang boleh anda pertimbangkan untuk tambah pendapatan dan tambah sumber kewangan anda. Betapa ruginya diri anda terdesak dan terperangkap dengan along dan terpekik terlong tiada siapa yang nak menolong…

Mohon buat cabaran simpan duit.

Mohon pertimbangkan tawaran meleleh ini <—- tawaran adalah terhad.

Nak buat duit raya dengan lubuk bisnes tudung?

Wednesday, May 21st, 2014

Lubuk Bisnes Tudung

Orang perempuan memang suka membeli pelbagai jenis tudung yang berlainan rekaan dan warna. Terutamanya sempena musim perayaan yang bakal tiba. Bisnes Tudung adalah bisnes yang sangat bagus untuk anda buat duit raya. Kebanyakan pemborong dan pembekal sudah pun memiliki stok yang banyak untuk dijual sebelum tiba hari raya.

Anda bagaimana?

Kenapa mesti ada lubuk bisnes tudung?

Untuk pengetahuan anda, Cik Zana nak dedahkan Lubuk Bisnes Tudung yang digunakan oleh mereka!

Tahun 2014 ni adalah tahun yang cukup mencabar bagi kita semua dengan kenaikan harga barang keperluan dan kos kehidupan yang terus meningkat. Memeritkan.
Kenaikan harga barang keperluan ini sudah tentu tidak dapat untuk kita elak. Takleh nak mengelak dah. Cara untuk mengatasinya adalah dengan menambah pendapatan sampingan untuk menampung kebocoran duit yang keluar tersebut. Lebih lebih lagi untuk menghadapi musim perayaan yang bakal tiba.

Persoalan yang berlegar dalam minda anda sekarang…

Nak buat bisnes apa?
Bisnes apa yang mudah?
Bisnes apa yang boleh mula segera?
Bisnes apa yang menguntungkan?

 

lubuk bisnes tudung

Jawapannya ialah bisnes tudung.

Mudah benar jawapan yang telah diberikan.

Mengapa tudung?

Hampir setiap wanita mempunyai pelbagai jenis tudung mengikut saiz, warna dan kualiti yang berbeza-beza. Setiap satu pula mempunyai nilai yang tersendiri mengikut harga dan jenama masing-masing. Untuk pengetahuan semua pelanggan wanita tidak akan berhenti membeli tudung walaupun mereka sudah mempunyai berpuluh-puluh tudung. Inilah niche yang bagus dan mempunyai sasaran pelanggan yang tidak akan pernah putus!

Seterusnya, bagaimana caranya? Di mana anda boleh dapatkan lubuk bisnes tudung yang bagus? Ada seseorang yang bernama Cik Zana akan bantu anda untuk mulakan bisnes tudung dan dedahkan lubuk bisnes tudung yang menjadi tumpuan ramai pemborong dan pembekal.

Dah tu gi jenguk lagu mana cara nak buat duit raya dengan lubuk bisnes tudung untuk tambah pendapatan secara sambilan.

Klik tengok sini —>>> Lubuk Bisnes Tudung untuk tambah pendapatan.

Lubuk Bisnes Tudung