sibuk kesibukan yang maksima

assalamualaikum…

Adakah anda semakin sibuk setiap hari? Atau terperangkap dengan kesibukan yang maksima? Atau sekadar menjadi penyibuk utama dunia macam JOWS BOSHH?

Mungkin cara yang lebih baik adalah dengan cara sibuk untuk membina kemajuan diri sendiri. Sekiranya anda berdepan dengan kesibukan untuk memajukan diri sendiri memang berbaloi dari kesibukan memikirkan menda yang tidak berfaedah yang berlegar sekitar alam maya ini. Banyak lagi kerja-kerja harian lain yang boleh kita sibukkan diri untuk difikirkan…

Jika anda betul-betul sibuk memang tiada apa yang hendak dan perlu dirisaukan. Sibuk yang berafedah untuk masa depan keluarga tersayang. Sekiranya anda berdepan dengan kesibukan yang maksima tanpa buat-buat sibuk atau bukan menjadi penyibuk utama… Teruskan usaha anda untuk sibuk mencari peluang keemasan dalam apa jua perniagaan yang anda ingin bangunkan.

Sekiranya anda berminat anda boleh mendapatkan buku kesibukan yang maksima itu dengan seberapa segera untuk memahami apa yang anda sibukkan dan apa yang akan membuatkan anda buat-buat sibuk atau menjadi penyibuk nomor satu dunia…

sekiranya anda jugak masih sibuk nak tahu cerita pasal siti nurhaliza mengandung anak perempuan . lupakan sahaja.

sekian terima kasih.

(Visited 19 times, 1 visits today)

Tags: , , ,

9 Responses to “sibuk kesibukan yang maksima”

  1. azwanhadzree says:

    bila siti mengandung 🙂 ha.. ha..

  2. abdfatah says:

    siti mana? kembar siti ke? berapa ramai kembar siti ada??? kembaran kepada artis popular…

  3. kumb@ng says:

    nak tengok latest gambo siti mengandung datang blog aku…hehe.. :mrgreen:

  4. Afzai Afandi says:

    Sibuk untuk kebaikan…ada bagusnya. Berbaloi,poket pun masyuuuuuuuuuuuk 🙂

    Sibuk @ penyibuk untuk dunia2 artis ni aku kureng sikit nak amik tahu. Tapi masyarakat kita banyak suka nyibuk yg pasal2 artis ni.

  5. randavi says:

    Sibuk tu ok, tapi penyibuk tu tak ok. Saya sendiri pun sibuk juga tapi curu-curi juga menulis kat blog. Takut minat nak tulis blog tu hilang.

  6. starline says:

    tahu x pe Afzai,menyibuk pasal artis tak de gunanya :mrgreen:

    Baik sibuk pasal diri sendiri,sibuk di dunia jangan lupa sibuk untuk akhirat sama.Tu paling penting.

    Sekadar pandangan

  7. afham says:

    g mne2 pn sebuk..

    kte tk leh lari dr kesibukan..

    PM pun sibuk..

    cleaner pn sibuk!! 😆

  8. deennasour says:

    memang sibuk sgt,,,
    dgn study,
    dgn treller nak edit,,kan
    piliharaya nak dekat,,
    stpm pun tgh on track!!!
    tidak!!
    siti nuhaliza plak ni mengandung,,
    nasib baik bukan wartawan,,
    kalau tak sibuk dgn berita siti nih,,
    argh!!

Leave a Reply

CommentLuv badge