Saman rm5000 jika gagal pamer daftar niaga

ssm daftar niaga

Ini kali ssm telah buat satu amaran keras jika sesiapa yang nak meniaga kena ada sijil daftar perniagaan. Jika tidak ada dah tentunya kena hantar surat amaran saman dari ssm.

Eh kena daftar kah?

Dah tentu kena daftar…

Nak kena kompuan ke rm5000?

Eh taknak lah kena kompuan rm5000. Baik aku daftar aje dari hangus rm5000 tersebut? Buat rugi meniaga aje tak pasal pasal kena denda rm5000.

Maka jangan biarkan sumber kewangan perniagaan terkena denda oleh ssm dengan rakusnya. Dah meniaga elok elok kena denda pulak dah haru pilu jadinya.

Kenapa mesti daftar perniagaan anda?

Soalan terbanyak diterima:
Dropship perlu daftar dengan SSM?

“Akta Pendaftaran Perniagaan 1956 menyatakan sebarang perniagaan yang mendatangkan keuntungan mesti berdaftar dengan Suruhanjaya”

dah tu gi daftar ssm segera…

Jika anda tidak mahu kena denda rm5000

(Visited 106 times, 1 visits today)

Tags: , , , , ,

4 Responses to “Saman rm5000 jika gagal pamer daftar niaga”

  1. Pahan says:

    duit income blog aku pun tak sampai 5k lagi.hehe

  2. Takde untung lagi ma…mcm mane mau daftar itu dropship..hehe…

  3. Nampaknya nak kena edit ni mana-mana yang patut

Leave a Reply

CommentLuv badge