Perniagaan Sambilan Makan Gaji Seiring

Kerabu Pucuk Paku Mat Over

Perniagaan sudah tentunya banyak cabaran yang perlu ditempuhi oleh sesiapa sahaja yang berani berdepan dengan segala cabaran yang mendatang. Makan gaji still dapat menampung keperluan semasa setiap bulan. Kalo makan gaji dan buat perniagaan secara sambilan sudah tentunya boleh meningkatkan sumber pendapatan yang sedia ada.

Ada yang bekerja sambil berniaga. Ada yang berniaga sambil bekerja. Kerja makan gaji tetap berjalan seperti biasa dan perniagaan juga berjalan seiring sam maju. Bagaimana mahu bekerja sambil berniaga? Sudah tentunya kita boleh membahagikan tugasan perniagaan tersebut kepada sesiapa yang mahu dan sedang mencari kerja. Anda boleh membuka peluang pekerjaan kepada mereka yang berminat.

Jika tidak mahu mengambil pekerja orang yang sembarangan sudah tentunya anda boleh meminta bantuan dari rakan rakan yang ada anak buah mereka untuk bekerja dengan anda. Cukup mudah. Kerja tetap anda terus berjalan tanpa apa-apa kerenah sehingga anda betul-betul bersedia untuk berniaga sepenuh masa dan membina empayar perniagaan anda sendiri.

Jangan pulak nanti terkejar sana sini. Kerja entah ke mana… perniagaan pulak entah ke mana. Siapa yang rugi? Sudah tentunya kedua-duanya akan menjadi rugi… hilang kerja daaa… duit berniaga hilang daaaa…

Sekiranya anda berkehendakkan perniagaan yang boleh anda pertimbangkan pada masa lapang secara online. Mungkin juga anda boleh pertimbangkan perniagaan online di sini yang begitu mantap sekali panduan yang boleh anda ikuti.

Bekerja pun masih boleh untung. Rugi tak kalo lepaskan peluang. Kerja tetap sekalipun masih berpeluang buat duit secara sambilan. Cuba tengok di sini… tengok lah jangan tak percaya.

Jika anda takut kehilangan kerja anda. Inilah peluangnya untuk anda menimba pengalaman dalam perniagaan online secara sambilan tanpa menjejaskan kerja harian anda sebelum anda berhajat untuk berhenti kerja.

Psst : Tidak ada jaminan untuk perolehi keuntungan dalam masa yang singkat.

Sebelum tu dengar dulu sekejap lagu kerabu pucuk paku.

kerabu pucuk paku pun okey jugak untuk mulakan perniagaan anda…

(Visited 81 times, 1 visits today)

Tags: , ,

3 Responses to “Perniagaan Sambilan Makan Gaji Seiring”

  1. cencurut says:

    nampak sedap jer kerabu pucuk paku nih… dah lapar nih… nak pi makan dulu… hehehe (adakah gua spammer??? ntah la…)

  2. abdfatah says:

    akismet nih satu hal pulak dah… masuk moderation dulu daaa… nak kena setting balik nih camner jadinya…

  3. Emm, menarik juga artikel ni..
    mmg betul apa yg ko ckp tu..
    Nama pun dah kerja sambilan..
    so kerja lain masih blh dibuatkan lg..
    Cuma kita kene pandai mencari kerja sambilan yg sesuai jer.. Dan kene pandai membahagikan masa utk kedua2 kerja ni.. X semestinya nak buat perniagaan sambilan kene tinggalkan kerja anda, melainkan kalu nak buat perniaagaan sepenuh masa.. tp pilihlah perniagaan yang sesuai, yang blh menguntungkan anda..

    Adios,
    Kerja Sambilan

Leave a Reply

CommentLuv badge