Mawi Kahwin Ekin

Mawi kahwin dengan Ekin.  Memang sah dan jelas Mawi akan kahwin dengan Ekin. Bila mereka akan melangsungkan perkahwinan tersebut? Sudah tentunya pada tarikh 20 Disember 2008. Lokasi pengumuman dengan begitu rasminya akan pernikahan mereka adalah dalam sidang akhbar dekat Palace of Golden Horse, Seri Kembangan, KL.

Pernikahan pasangan selebriti ini akan berlangsung di salah sebuah masjid di Johor Bahru pada hari tersebut dan akan diikuti dengan persandingan pihak perempuan di Stadium Tertutup Johor Bahru pada sebelah malamnya dengan berkonsepkan moden kontemporari. Majlis resepsi pihak lelaki pula akan diadakan pada 28 Disember di Dewan Felda Taib Andak, Kulai dengan tema Jawa yang akan turut diselitkan elemen kuda kepang yang mana tema tersebut dipilih sendiri oleh jejaka berusia 27 tahun itu. Three television channels will be covering the event, Astro Ria, Prima and Oasis. Kredit for SyokKahwin untuk mawi kahwin.

Gambar perkahwinan mawi akan mendapat tumpuan ramai sebab mawi memang popular sakan. Hantaran perkahwinan mawi jugak menjadi perhatian umum. Berapa hantaran kahwin yang mawi sediakan. Apa yang kedengaran adalah sebanyak RM30,000 serba satu.

Tengook…. Nilai wang hantaran sudah tentunya berbeza berbanding dengan dahulu dan sekarang. Kalo mereka yang ada bajet yang lebih sudah tentunya senang-senang aje dapat keluarkan modal wang hantaran tersebut. Kena usaha laa kumpul duit sebelum nak kahwin.

Sekian terima kasih.

(Visited 79 times, 1 visits today)

Tags: , , ,

29 Responses to “Mawi Kahwin Ekin”

  1. die punye wedding cost RM 5 juta tu. gila membazir. kan bagus kalau sebahagian duit tu guna untuk bantu org susah. haishhh

  2. catzer says:

    itulah..biasalah org dah senang duit berlambak beb..sponsor pun byk..time artist nak kawen ramai jerk sponsor..kalau rancangan ilmiah ataupun bersamamu tu sponsor sama jerk..Sengal tul..

  3. abdfatah says:

    hahaaa… betul tu betul betul betul…

  4. kita says:

    kalau tak kuarkan duit pun leh gak…ramai yg sanggup jadi sponsor dia…bertuah badan

  5. cencurut says:

    Hebat la kahwin dengan modal camtue… tapi yang risau tue.. bayar mahal…. tapi tak lama mana…. membazir…

    biar murah.. tapi berpanjangan….

  6. Afzai Afandi says:

    kita doa jer kebahagian mereka berdua…

    Fatah…cam tarik trafik post ni 🙂

  7. nuaeman says:

    Aku kahwin diri sendiri jee sponsor.. huhu..

  8. abdfatah says:

    menarik memang menarik sungguh trafik….

  9. eyeman says:

    ehm. apapun. bagusla kawin. Takde la gosip2 liar lagi..

  10. Mawi Dah Nak Kahwin | KongsiBlog.Com^Suara Orang Malaysia says:

    […] Abdfatah […]

  11. sara says:

    😡 srabut! srabut! srabut!

    nk kwin pn kecoh bebeno

  12. akusetia says:

    kawinlah sesama artis nti tak kekal lame 😳

    ———
    abdfatah : sudah terbukti ada yang berjaya dan ada yang tidak…mengharungi badai rumah tangga…

  13. mulut laser says:

    kawin ajelah…kecoh sedunia.jgn nak kejar yg cantik saje,tapi tak pandai apa2pun.betul tak???? apa2pun semoga kau bahgia jelah

    ———–
    abdfatah : kecoh sebab nak kahwin laa, nak maklumkan kepada dunia mawi dan ekin akan berkahwin

  14. siti alya erisya says:

    smg perkahwinan mawi dan ekin kekal hgga ke anak cucu.

  15. nurieza says:

    nk kawin heboh2…pastu dah cerai kec0h2

  16. nana says:

    waa….x dapat tgk mawi kawen 😥
    t tlg share ea… 😆

  17. Nelder says:

    Tak guna betul..TV3 dan RTM tak dibenarkan membuat liputan perkhawinan mawi dan ekin..mengalahkan perkhawinan kerabat diraja!

  18. nad says:

    alaaa…korang kecoh2 ni jeles ar tue…..

  19. rania qasreena says:

    emm….aku sokong ckp nad tu..if duit aku bnyk,aku wat lg hebat dr tu..ala..duit dia lantak dia la..if dia wat kecik2 korg kate dia kdkut…manusia2..ish..ish..

  20. baby says:

    SELAMAT PENGANTIN BARU UNTUK CIWI DAN CIKIN… SEMOGA BERKEKALAN HINGGA KE AKHIR HAYAT. JANGAN LA KUTUK MAWI, TAK BAIK TAU. SEPATUTNYA KITA MENDOAKAN MEREKA AGAR BERBAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT.

  21. gold king says:

    tahniah mawi

  22. fatin... says:

    kre bgos ar Mawi kawen awl2..krg ckit ftnh2 yg kne kt diorg…thniah wt Mawi..
    sonok tengok Mawi n wife dlm gmbr..
    tgok ar Mawi pn dh mkin berisi..mngkin bb sng hati 😆 😆

  23. michiko says:

    😉 bahagiaaaa???? 😡 jgan harap la kalau dah menganiaya orang. 😮 tolongla..macam hampeh. 🙄 perempuan tu cuma sesuai dengan manusia bernama Mawi.

  24. fara says:

    aku pn doakan mawi dan ekin bahagia di dunia dan akhirat, bukan setakat bahagia hingga anak cucu jer atau bahagia hingga akhir hayat..tp kekal bahagia di dunia dan akhirat amin…pd korg yg tak suke mawi n ekin tu xpayahla ngumpat diorg jgk yang dpt pahala… 😎

  25. adhadi mohd says:

    Alhamdullilah.. dah kawen.. selamat.. amin. Congrats kepada Mawi dan Ekin

  26. flo.. says:

    dh kahwin dh..hrp2 jodoh diaorg kekal ke ank cucu..

  27. haslinda says:

    👿 membazir………………………..

  28. ieka says:

    tau xpe…mcm r ank raja geli jewk

  29. saberi says:

    semoga bahagia mawi.udah2 la tu korang kutuk mawi x elok nanti korang jugak yang dapat dosa

Leave a Reply

CommentLuv badge