Iklan Hari Raya Aidilfitri 1430H | TM Raya 2009

Iklan hari raya aidilfitri TM sudah keluar. Asal keluar aje dalam tv pasal iklan hari aidilfitri gerenti ramai yang akan tercari cari pasal iklan tersebut.

Tertengok aje iklan hari raya tm tersebut aku terus search la macam biasa takder jumpa-jumpa lepas tu jumpa jugak dengan link yang berikut.

Jom tengok iklan raya petronas 2009.

Pasnih nunggu iklan raya petronas pulak camner rupa bentuknya.

Iklan Raya TM 2009

Iklan hari raya Aidilfitri

(Visited 15 times, 1 visits today)

5 Responses to “Iklan Hari Raya Aidilfitri 1430H | TM Raya 2009”

  1. safar says:

    kesian balik kampung lewat……..duit raya mesti sikit……

  2. mijie says:

    itu lah, iklan raya kali ni banyak yang selitkan satu malaysia, adakah ianya menjadi syarat ataupun trend dalam iklan sekarang ni

    fikir2kan

  3. dAzz says:

    skrang ni kan musim 1 Malaysia… 😉

  4. new roads says:

    hi………dakah ianya menjadi syarat ataupun trend dalam iklan sekarang ni

    fikir2kan

  5. Sherry says:

    apa pandangan anda semua mengenai iklan ini? adakah ia bagus atau sebaliknya?

Leave a Reply

CommentLuv badge