Ekoonoomee Gawat : Terpaksa Buang Bayi?

Kena buang lagi nampaknya…

Kali ini sekali lagi paparan ringkas berkaitan bayi yang kena buang. Masih bernasib baik tidak mendapat kecederaan apa-apa. Masih selamat. Cuma ditinggalkan bersendirian di koridor flet. Ekonomi gawat agaknya.

(Visited 74 times, 1 visits today)

Tags: , ,

4 Responses to “Ekoonoomee Gawat : Terpaksa Buang Bayi?”

  1. Offshore Drilling Jobs says:

    Gawat pun tak kan nak sampai kena buang bayi kot, dulu kes curang si isteri bayi kena buang dalam tong sampah , sekarang ni macam2 hal , yang pastinya kalau lemah sangat iman didada apa2 pun manusia sanggup lakukan, termasuklah bunuh bayi pulak nanti..Nauzubillah!!

  2. shamxo says:

    nauzubillah min zalik..sampai begitu sekali..ni reti buat anak je ni..

  3. zool says:

    Orang lain bersusah hati tak de anak..
    Ini senang2 buang anak.. Wallahualam

  4. ayu says:

    tok semua pengguna internet, aku ne xada anak so dr korang buang anak 2 kt flet ke, jamban ke, utan ke, tong sampah ke, lbh baik korang buang kt dpn umah aku. korang tau dh lh korang bt dosa ne korang tambahkn dosa lg. email je kt aku aku yg g jmp korang

Leave a Reply

CommentLuv badge