Archive for the ‘kisah rumahtangga’ Category

Adakah PERLU alasan Takut? Ngeri sangat ke nak kahwin?

Tuesday, February 22nd, 2011

Aku mendapat sedikit persoalan yang tidak dapat untuk diberikan jawapan. Adakah sesiapa yang punya pengalaman untuk memberikan sedikit pendapat berkenaan perihal persoalan yang berbangkit ini?

Petikan dari persoalan berikut disoal oleh seorang wanita dan perlukan jawapan dari kaum lelaki. Kaum pompuan bleh jugak berikan pendapat mereka.

1. Belum bersedia untuk menjadi suami

2. Takut nak jalankan tggjwb sebagai suami

3. Takut tak dapat nak bahagiakan isteri

Sekiranya anda belum bersedia untuk kahwin… Apa lagi alasan anda?

Sekiranya anda takut menjalankan tanggungjawab sebagai seorang suami? apa lagi alasan anda?

Sekiranya anda takut tak dapat nak membahagiakan pasangan masing masing? apa lagi alasan anda?

—–

jangan risau jika adna berdepan dengan masalah kehidupan rumah tangga. Sebagai suami anda perlu tahu bagaimana  untuk mengendalika bahtera rumah tangga dengan lebih bijak.

Rahsia Menambat Nafsu Isteri – Ebook terbaik buat para suami yang ingin memuaskan isteri dengan cara yang sensasi

Bagaimana mahu selamatkan rumah tangga anda?

Tuesday, February 1st, 2011

Dalam kehidupan ini pelbagai ragam manusia anda boleh perhatikan sama ada dalam kehidupan anda sendiri mahupun kehidupan orang lain.

Sedih dan pilu bilaman rumah tangga menjadi sengsara dan derita.

Kerap kali kisah rumah tangga akan menjadi suatu isu yang cukup hangat diperkatakan sama ada di kedai kopi atau media massa tatkala berlaku apa-apa kes yang luar biasa melibatkan hal rumah tangga.

Namun demikian kisah rumah tangga adalah asam garam yang perlu anda tempuhi setelah bergelar suami dan isteri….

Halamak skemaa la pulak dia punya ayat karangan.

Itulah dia sedikit info berkaitan citer hal rumah tangga masa kini yang penuh dengan cabaran dan dugaan yang tidak terjangka.

Layari kehidupan berumah tangga dengan penuh romantik dan selamatkan rumah tangga anda segera sebelum terlambat. Jadilah pasangan yang romantik.

Romantik tu macam mana?

Oh Romantik sudah tentunya ada petua yang tersendiri yang perlu anda pelajari…

Oh romantikkah aku?

Sambutan yang cukup baik dari mereka yang telah mendapatkan panduan tersebut.  Mereka juga telah menerima banyak maklum balas daripada pasangan-pasangan yang membeli panduan yang cukup membantu dalam kehidupan rumah tangga.

Klik sini untuk info Rahsia Menambat Nafsu Suami…

Rahsia Menambat Nafsu Suami – Ebook terbaik buat para isteri yang ingin memuaskan suami dengan cara yang sensasi

Dengan kadar penceraian yang amat tinggi di Malaysia, saya cadangan agar anda luangkan 5 minit untuk melihat apa yang mereka sediakan untuk anda.

sekian terima kasih.

Malam Pertama Pengantin Yang Cukup Indah… Selamat Pengantin Baru

Thursday, May 28th, 2009

Yeah.. selamat pengantin baru kepada mereka yang nak kahwin….

Musim cuti sekolah pastinya berduyun-duyun akan menganjurkan majlis perkahwinan yang meriah untuk raja sehari. Meriah sakan laa sana sini dengan majlis kenduri kendara menjemput saudara mara sana sini. Sudah tentu sedia maklum jika ada sahaja jemputan majlis perkahwinan akan disertakan dengan kad jemputan kahwin buatan sendiri atau buatan orang lain.

Berapa banyak untuk rekod koleksi kad jemputan kahwin yang telah anda terima dalam masa setahun? Atau dalam musim cuti sekolah setiap kali ada majlis perkahwinan sana sini. Gerenti pelbagai jenis kad kahwin yang boleh anda lihat dari mereka yang datang menjempot anda ke majlis perkahwinan gilang gemilang tersebut.

Bagaimana pula dengan persediaan perkahwinan? Dari awal dan sehingga ke akhir sesi majlis kenduri kendara tersebut. Sudah tentunya memerlukan pengurusan duit bajet perkahwinan yang mencukupi untuk memeriahkan majlis perkahwinan yang penuh bermakna itu. Kenduri kendara gerenti ada yang buat grand billion punya. Itu bajet artis yang termahal kalo ada wang berlebihan. Nampak membazir pulak jadinya.. Jangan lakukan pembaziran yang tidak sepatutnya.

Habis citer pasal kahwin tak lain dan tak bukan para pengantin baru akan terus mengira bajet kehidupan yang seterusnya. Bayar hutang ke… Buat simpanan untuk masa depan anak-anak dek kerana senang hamil. Berapa mahu simpan dan berapa mahu belanja, semuanya masyuk perkiraan dalam akaun semasa. Kalo tak cukup bajet memang haru biru jadinya. Maka pengurusan kewangan adalah langkah yang terpenting untuk anda sediakan dengan sebaik mungkin. Bukan semata-mata mahu berkeluarga dan senang hamil semata-mata. Moga selamat melayari alam rumah tangga dengan jayanya dengan kisah rumah tangga yang penuh liku dan cabaran masa kini.

Apo halpun selamat pengantin baru. Layan lagu selamat pengantin baru okey jugak neh…?

Lagu Selamat Pengantin Baru Spider

——————————–

——

>>> Malam Pertama Pengantin – Sudahkan Anda Bersedia? <<<<
==========================================

>>>> Tambat Nafsu Isteri : Rahsia Menambat Nafsu Isteri – Ebook terbaik buat para suami yang ingin memuaskan isteri dengan cara yang sensasi<<<<

==========================================

Jika anda sememangnya seorang yang bakal melangsungkan perkahwinan dalam masa terdekat ini, elok kiranya jika anda habiskan membaca mesej perkongsian ikhlas dari saya ini.

Saya boleh membayang yang anda sedang sibuk membuat beberapa persiapan menjelang hari bahagia anda. Namun begitu, anda terfikir tentang suatu perkara. Perkara yang saya kira tak kurang pentingnya dalam perkahwinan anda. Perkara yang dimaksudkan ialah malam pertama anda!

Adakah anda sudah benar-benar bersedia untuk menempuh malam pertama pengantin yang indah bersama si dia?

Berikut saya kongsikan beberapa perkara yang mungkin sedang bermain di fikiran anda:

1. Apakah persediaan-persediaan yang sering dan patut dilakukan oleh setiap pasangan pengantin baru bagi menempuh malam pertama pengantin mereka?

2. Tak yakin 100% kemampuan untuk memuaskan bakal isteri ketika di ranjang sewaktu malam pertama pengantin nanti.

3. Bagaimana teknik-teknik betul untuk melakukan foreplay. Pernah dengar foreplay tu apa, tapi tak jelas sangat mengenainya.

4. Takutkan masalah ejakulasi pra-matang. Owh, inilah yang menjadi ‘mimpi ngeri’ bagi setiap kaum lelaki.

5. Bagaimana mengetahui tanda-tanda isteri atau suami anda akan puas dan mencapai orgasma.

Tahukah saudara/ri bahawa, mengikut data statistik yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM. Pihak JAKIM telah menyatakan bahawa, punca ketiakpuasan seks sesama suami-isteri merupakan punca kedua selepas masalah kewangan yang menyumbang kepada isu penceraian di kalangan para pasangan suami-isteri yang beragama Islam di negera ini.

Usah risau saudara/ri, saya ingin memberitahu anda bahawa, saya telah menemui jalan penyelesaian kepada halangan yang telah dinyatakan di atas!

Yupp.. Kalau anda nak tahu lebih lanjut, anda boleh la merujuk kepada ‘Pakar Kebahagian’ anda melalui link di bawah ini, cubalah tengok, saya pasti anda pun sukakannya!

Malam Pertama Pengantin Yang Cukup Indah… Selamat Pengantin Baru

>>>> <<<<

Rahsia Menambat Nafsu Isteri – Ebook terbaik buat para suami yang ingin memuaskan isteri dengan cara yang sensasi

Cara Senang Hamil | Mudah Mengandung | Senang Mengandung

Saturday, May 23rd, 2009

Cara Senang Hamil

Rahsia senang hamil kini telah terbongkar. Siapa yang mahu tahu cara senang hamil dengan lebih mudah? Dengan kadar segera? Eh mana mungkin untuk dapatkan anak dalam kadar segera atau secepat mungkin. Lain citer kalo tetiba aje hamil… atau ambil anak angkat. Atau terjumpa bayi yang dibuang merata-rata.

Ramai juga di kalangan mereka yang sudah berkahwin setahun dua namun belum menampakkan tanda-tanda untuk hamil. Malahan ada yang cukup sukar untuk mendapatkan zuriat mereka sendiri dan terpaksa mengambil anak angkat sebagai langkah alternatif menimang anak.

Sudah semestinya mereka akan terus berusaha dengan pelbagai cara yang boleh agar mereka memperolehi anak dengan jayanya. Namun perasaan kecewa yang teramat sangat pastinya akan terus berlegar di ruangan kotak minda mereka lantaran kegagalan mendapat cahaya mata.

Gerenti pelbagai usaha pasti akan digemblengkan untuk usahakan cara senang hamil dan menimang cahaya mata, namun demikian sekiranya mereka yang telah mengalami keguguran pastinya mahu melakukan yang terbaik untuk senang hamil kembali.  Paling mengecewakan kebanyakan orang anda akan berdepan dengan dilemma yang amat perit untuk anda terima tatkala kedengaran masyarakat sekitar berbicara akan cerita kemandulan padahal anda itu bukanlah sebab utama lantaran belum mendapat anak.

Namun demikian usah risau dan gundah gulana. Jalan penyelesaiannya telah terbongkar untuk anda menepis segala cabaran lantaran belum ada rezeki untuk mendapatkan zuriat sendiri. Rahsia yang terbongkar untuk anda ketahui cara senang hamil dengan beberapa tips dan panduan yang boleh anda ikuti.

Sudah tentunya anda mahu mengetahui cara mudah untuk mengandung dengan jayanya. Anda boleh mendapatkan sedikit jawapan yang pasti untuk anda ketahui cara senang hamil dengan tips dan panduan yang berguna sebagai persediaan untuk mendapatkan anak-anak yang comel di pangkuan ribaan anda sekeluarga.

Oleh yang demikian anda boleh cuba mendapatkan panduan cara senang hamil ini sebagai persediaan untuk menimang cahay mata idaman hati anda. Jangan lupa tips cara senang hamil yang perlu anda ketahui hari ini juga…

Jom jenguk Rahsia Mudah Senang Hamil di sini.

Sunyi Tanpa Tangisan Anak?

 

Cara Senang Hamil

Agenda Datuk Kasanova | Kasanova XXL | Aksi Datuk Kasanova

Wednesday, January 28th, 2009

Datuk Kasanova, Datin pula sengsara! Misteri Datuk Kasanova.

Nafsu dan wang ringgit merajai hati nurani berstatuskan kasanova.

Kasanova nih apa kebenda? Macam mana pula boleh dapat pangkat Datuk? Datuk mana? Siapakah gerangan Datuk yang berpangkat anugerah tersebut?

Aksi terlampau Datuk Kasanova tersebut ada dalam simpanan datuk tersebut sebagai senjata utama untuk menutup rahsia kelakuan status Datuk Kasanova beliau. Peranan dan aksi Datuk Kasanova sudah tentunya terlalu licik dan berhati-hati agar beliau tidak terperangkap dengan begitu mudah untuk memerangkap mangsanya. Segala umpan yang diberikan pastinya mengena jerat. Maka terjeratlah dalam ruang legar aksi datuk kasanova.

Kasanova maksudnya sebagaimana yang dijelaskan oleh makcik wikipedia. Kasanova wikipedia

————-Petikan Harian Metro———-

“Ini bukan sesuatu yang pelik kerana suami mempunyai nafsu seks luar biasa dan gemar menjalinkan hubungan dengan pelbagai jenis wanita. Mangsanya tidak menyedari mereka diperalat untuk kepentingannya.

“Saya sendiri pernah melihat adegan berahi suami dengan beberapa wanita yang dirakamkan melalui telefon bimbit untuk simpanan sebagai persediaan masa depan,” katanya yang mengakui sudah membuat laporan polis bagi mendapatkan bantuan.

Bagi wanita yang sudah habis ‘[madu]’, dakwa Haslina, mereka akan ditinggalkan tetapi dibekalkan dengan hadiah lumayan supaya tidak mengganggu kehidupan suaminya pada masa depan.

Tanpa berselindung, Haslina percaya suami memiliki rangkaian rakaman aksi lucah dan seks dengan wanita yang menjalinkan hubungan dengannya.

“Saya yakin rakaman seks itu menjadi senjatanya. Malah, jika mangsa enggan meneruskan hasrat melakukan hubungan seks atau mendapatkan harta tertentu, rakaman itu akan didedahkan,” katanya yang merayu supaya diselamatkan daripada Datuk kasanova terbabit.

————–Petikan Harian Metro————-

Dan agenda Datuk kasanova tidak akan terhenti begitu sahaja. Apakah agenda beliau seterusnya selepas ini?