Archive for the ‘Bicara semasa’ Category

Kenapa Anda Memilih Untuk Menjadi Pemandu Uber?

Sunday, June 19th, 2016

pemandu uber

Dari kabinet kepada pemandu uber.

Kisahnya…

Kenapa beliau memilih untuk menjadi pemandu uber? Kerana beliau mahu menimba pengalaman sebagai pemandu uber dan dengan keuntungan yang beliau dapat beliau salurkan untuk kebajikan.

Bekas menteri itu mengatakan bahawa keputusannya menjadi pemandu uber adalah sebagai cubaannya untuk memahami denyut nadi rakyat.

Jika anda mahu menjadi pemandu uber pun boleh jugak. Boleh cuba dan usahakan dengan kemahuan dan kemampuan yang ada. Mahu menjadi pemandu uber dah tentunya kena ada kenderaan anda sendiri.

Tu dia pengalaman sebagai pemandu uber. Anda pulak bagaimana?

Boleh buat novel lagu nih… Novel uber. Pastu jadi drama bersiri pulak. Kemudian filem uber pulak. Misteri pemandu uber.

Komik? Komik pun boleh laa. Tajuknya : Aku dan Kereta Uber?

Eh kalo tak mahu jadi pemandu uber pun takdak masalah punya. Boleh buat duit dengan uber tanpa bawa kereta.

Eh boleh pulak lagu tu?

Acaner nak buat operasi perkhidmatan uber tanpa bawak kereta uber?

Nak tahu maklumat lanjut boleh geledah dekat sini —>> Buat duit dengan uber tanpa bawa kereta uber.

 

 

Ada Tak Bisnes Yang Paling Laku???

Friday, October 16th, 2015

Soalan yang cukup menarik sekali…

 

Ada tak bisnes PALING LAKU?

Ia adalah bisnes keperluan…

Bisnes keperluan itu bagaimana yer?

Contohnya macam topup yang anda guna hari hari tu.

Ia adalah bisnes yang paling LAKU dan paling senang dijual sebab kita semua akan menggunakannya setiap hari tanpa mengira umur, jantina, bangsa dan tempat!

Suka tak suka pun! Semua orang tetap akan gunakanya setiap masa dan ketika juga waktu kecemasan.

Walaupun ia LAKU keras namun demikian ia juga ada kelemahannya yang tersendiri.
Tidak lain dan tiak bukan adalah persaingan yang agak tinggi.

Laku atau tidak terpulang kepada strategi masing-masing untuk mendapatkan costumer tetap untuk beli topup dari anda. Tak gitu?

bisnes aiskrim

Bisnes aiskrim pun laku keras jika kena dengan gayanya…

Jika Anda Mahu Bayar Hutang Ptptn Anda Mesti Tahu Cara Percuma Tersebut. Hahh? Percuma?

Monday, August 31st, 2015

Nak tahu cara percuma bayar hutang ptptn?

pinjam ptptn

Mesti seronok jika dah apat bayar balik dengan lancarnya hutang ptptn tersebut.

Jangan sekali kali nak lari dari bayar hutang. Jika dah cukup pandai berhutang dah tentunya cukup cekap untuk langsaikan hutang tersebut. Tak gitu?

Jom! Bayar hutang ptptn dengan cara bijak. Klik sini untuk bayar hutang ptptn dengan bijaksana.

Nak Tambah Ilmu Cara Nak Jaga Kereta?

Monday, July 6th, 2015

Jika dah tahu sikit sebanyak pasal kereta memang mudah nak kesan sedikit sebanyak penipuan bengkel yang akan hambik kesempatan.

Dengan demikian halnya Mudah sikit nak mengelak dari kena tipu gitu gitu aje duit keluar tanpa banyak soal selidik dek kerana bayar harga yang tidak sepatutnya. Tak gitu kengkawan semua?

Jaga kereta nih bukan sekadar hantar dekat kedai bengkel cuci kereta snow wash semata mata. Itupun jika malas nak cuci snow wash sendiri.

cara nak jaga kereta

Hantar cuci. Siap. Bawak pulang dan guna macam biasa dengan aman damainya.

Namun demikian jika dah meragam semput-semput tu kedai bengkel cuci kereta bukan jawapannya dalam kepala minda masing masing.

Pomen baiki kereta jawabnya. Jika terlebih semputnya jawapannya jadi penghuni bengkel kereta dua tiga hari.

Esok lusa datang hambik. Jika esok lusa meragam lagi? Moh kita ke bengkel lagi..

Lagi mudah jika dah ada tips nak jaga kereta.

Ini dia tips jaga kereta meragam mintak duit lebih.

Nak Tahu 50 Rahsia Penjagaan Kereta Yang Ramai Pomen Tak Nak Bagitahu Anda?

Saturday, July 4th, 2015

Hari ini kita mesti gembira sakan tatkala dapat kereta baru untuk pertama kalinya atau membeli kereta dari tangan pihak kedua. Kereta terpakai namanya. Seronok dah tentunya dapat memandu kereta dengan aman damai.

Namun demikian ada masa suka dukanya jugak jika dah ada kereta sebijik dua nih. Haru-birunya dah tentunya masa kereta tersebut meragam. Dah tak tahu nak buat apa dah nak baiki apa benda yang meragamnya. Akhirnya serahkan saja kepada mereka yang mahir baiki kereta saja yang selesaikan. Kopak lagi jawabnya.

Begitu jugak dengan perjalanan jauh balik kampung nak kena servis kereta dengan sebaiknya.

Banyak duit nak kena keluarkan untuk servis kereta itu ini begitu begini. Macam macam hal kerenah pasal kereta nih. Banyak benda yang kita tak tahu dan perlu hambik tahu… jangan serahkan bulat-bulat kepada pomen 100% untuk baiki kereta anda. Jika tidak memang kopak sakan duit poket anda. Tak gitu?

Cerita pasal kereta nih kena ada ilmu lagu mana nak jaga kereta. Tak reti nak jaga kereta maknanya kopak sakan duit anda gitu gitu aje…

Nak tahu 50 rahsia penjagaan kereta yang ramai pomen tak nak bagitahu anda?

Cara jaga kereta yang para pomen sorokkan dari anda… hehehe

Picit dekat sini untuk tahu serba sedikit ilmu jaga jentera kereta kesayangan anda.