Archive for the ‘hartanah dunia’ Category

Lagu Mana Nak Beli Rumah Dan Lulus Loan Rumah?

Thursday, February 2nd, 2017

 

Anda mesti tertanya-tanya lagu mana nak beli rumah? Tak ada duit pun
nak beli rumah? Nampak gayanya kena buat lagu seketul macam lagu
Khalifah.. Bukan Khalifah Ringgit Aroba…

Serahkannya sahaja lirik lagu tersebut kepada kumpulan Khalifah.

Hang nak beli rumah? Duit tak ada mana nak cekau? Hang nak beli rumah
tetapi tak ada duit? Boleh nak beli rumah ke tidak nih? Dah tentu
tentunya asyik asyik duk fikir lagu mana nak beli rumah.

Tambahan lagi jika nak beli rumah loan rumah pulak tak lulus. Kecewa
yang amat sangat jadinya… Anda mesti nak tahu pasal cara untuk lulus
loan rumah tersebut. Zaman sekarang nih tak dapat tidak kena buat loan
rumah untuk beli rumah.

Habis tu lagu mana nak buat? Tanya lagu mana lagi… Tadi lagu mana
nak beli rumah. Dah ini pulak lagu mana nak lulus loan rumah.

Hang nak lagu mana? Macam macam lagu ada…Lagu paling orang suka
adalah lagu lulus loan rumah. Hang boleh pi jenguk dekat sini —>>  Lulus Loan Rumah

anda kecewa loan rumah kena reject?
Loan rumah tak lulus?
siapa yang tak kecewa…
Lagu mana nak lulus load rumah?
anda dah tentunya nak lulus loan rumah dengan cemerlangnya.

Buat tempahan ebook Lulus Loan Rumah dengan segera…

Renovasi rumah sendiri itu awak punya rumah…

Tuesday, October 16th, 2012

Renovasi Rumah Sendiri

Masa amat berharga. Duit poket dan simpanan juga cukup berharga. Namun aliran wang sentiasa banyak yang keluar laju. Pendapatan pula seringkali tercungap cungap datang bertamu.

Memang sukar sedikit untuk keluarkan wang untuk buat renovasi jika harganya tidak menepati dompet simpanan yang sedia ada. Terfikir di akal minda mahu buat renovasi rumah sendiri dengan kos yang optimum dan menjimatkan.

Dengan kos sara hidup yang tinggi masa kini sudah tentunya korang mahu melakukan sedikit penjimatan kos. Sudah tentunya korang mahu tahu bagaimana renovasi rumah sendiri itu akan membuatkan hati nurani korang gembira bukan kepalang. Menjimatkan masa dan wang ringgit anda dengan kos yang optimum semata mata. Ada berani mahu…???

Sambil membuat renovasi rumah sendiri dengan rujukan rujukan dari mereka yang mahir korang jugak boleh menimba pengalaman yang cukup berharga dengan renovasi sendiri rumah yang boleh korang lakukan sendiri. Kenapa mesti bayar lebih untuk renovasi yang boleh korang jimatkan kos dengan lebih menenangkan hati nurani. Takder laa terkebil2 melihat wang keluar hanya untuk membuat renovasi rumah sendiri yang belum tentu korang terasa puas hati.

Tapi ingat jika renovasi untuk rumah sendiri seperti tikus baiki labu lebih baik serahkan kepada pakar dan anda menjadi pemantau opss renovasi bagaimana begitu begini yang korang mahukan.

Sekian terima kasih. Selamat membuat renovasi rumah sendiri.

Renovasi Rumah Sendiri

Panduan beli rumah | Tips beli rumah | Cara beli rumah

Wednesday, October 5th, 2011

Cara Beli Rumah

Mahu beli rumah? Bagaimana nak beli rumah? Bagaimana mahu cari rumah? Sila search dan anda akan ketahui mana-mana lokasi yang anda berkenan.

Namun demikian anda perlu dapatkan sedikit panduan dan tips beli rumah sebelum anda membuat keputusan untuk membeli rumah idaman anda. Berapa banyak anda perlu beli dan berapa banyak rumah yang perlu anda jual beli selain memiliki beberapa buah rumah milik anda sendiri.

Berapa banyak rumah korang ada masa sekarang? Rumah yang ditempah belum siap siap lagi, macam mana nak beli rumah yang telah siap sedia ada? Hutang keliling pinggang dek kerana rumah tak siap siap.

Itulah persoalan yang terbelenggu di minda para pembeli rumah yang tak siap siap. Macam mana nak beli rumah lain sedangkan rumah yang sedia ada terbeli belum lagi siap siap. Jadilah mereka sebahagian dari mangsa rumah terbengkalai…

Beli rumah yang tak siap siap? Macam mana tu? Heran bin ajaib sungguh…. Kalo beli rumah yang dah siap tersergam indah lagi bagus dari beli rumah yang sedia siap hanya tapak rumah aje… Nak duduk camner?

Cuba jawab sikit…

Apakah perasaan anda tatkala meninjau lokasi tapak rumah yang tidak siap siap? Sudah tentunya fikiran anda berkecamuk dan pelbagai jenis ragam perasaan yang datang menjelma… Bukan seorang dua. Ramai yang menjadi mangsa rumah terbengkalai.

dan…

Bagaimana pula jika anda tetiba mendapat satu idea dan cara untuk memiliki banyak rumah. Bukan satu tetapi apa yang anda boleh perolehi adalah 14 bijik rumah. Errrr … macam mana tu…?

Kami membongkar Rahsia bagaimana cara untuk membeli banyak rumah hanya dengan modal sekali sahaja yang jarang diketahui dan memberi panduan kepada anda tidak kira anda bakal membeli sebuah rumah atau telah pun membeli sebuah rumah.

Tu dia teknik yang boleh anda pelajari… Membongkarkan bagaimana caranya untuk membeli banyak rumah. Bukan menunggu rumah yang tak siap siap kemudian hutang nak kena bayar tetiap bulan. Hati gundah gulana nak bayar itu ini tambah lagi hutang yang tak sudah sudah. Nak urus wang pun lagi terlari bajet dek kerana hutang rumah yang tak siap siap. Tokey kontraktor lari lintang pukang…

Bagaimana caranya untuk beli rumah banyak banyak tersebut?

Sila layari rujukan info tambahan di sini :