Archive for the ‘gerak motivasi’ Category

Berani Gagal : Face Your Failure With Cool Mind

Sunday, May 9th, 2010

Kenapa anda perlu takut dengan kegagalan. Hadapi ia dengan semangat juang yang tinggi. Sekian terima kasih.

Let’s the challenge begin.

Oh Terpikat Memang Memikat Hati Nurani

Thursday, December 31st, 2009

Aku telah gagal untuk menjual produk yang aku promosikan dengan jayanya. Ternyata gagal menjual produk yang dipromosikan amat perit sekali. Sana sini orang asyik cakap taknak beli taknak beli. Tentunya anda frust giler biarpun mahu menjual sekeping mesin pengurut elektronik untuk keselesaan urat saraf anda bagi meneruskan kerja harian anda. Memang sukar nak cari duit mudah dengan kerjaya jualan sebegini rupa.

Dengan sistem pemikat jualan ini gerenti terpikat ke? Gerentinya anda tidak akan mahu gagal untuk menghasilkan sebarang jualan yang menguntungkan.

Anda sudah bosan dengan cara memikat yang lapuk? Tidak begitu berjaya menghasilkan sebarang jualan dengan menggunakan pelbagai cara dan taktik untuk menarik pembeli membeli produk anda?

Siapa sahaja akan merasa bosan malahan bikin fedup aje jika tidak berjaya menghasilkan sebarang jualan. Jika dah dapat seketul dua ketul jualan pun dah okey dah. Namun demikian jika seharian anda membuat jualan atau berhari-hari anda berusaha untuk memikat pembeli namun anda terus gagal dengan jayanya.

Entri kali ini mungkin juga tidak akan dapat menghasilkan sebarang jualan lantaran tidak ada unsur pemikat jualan yang menarik perhatian mana-mana pihak untuk membeli produk tersebut. Dengan demikian bagaimana ia boleh menghasilkan jualan yang maksima dengan lebih berganda lagi?

Produk pemikat jualan boleh dikatakan sebagai motivasi jualan kepada mereka yang mahukan hasil jualan yang lebih menguntungkan pada masa depan. Kenapa anda perlukan produk sebagaimana pemikat jualan yang bakal memikat pembeli dan seterusnya terpikat untuk membeli produk yang anda promosikan sama ada perniagaan anda, produk anda sendiri atau pun perkhidmatan anda dengan lebih mudah lagi bergaya.

Jawapannya ada dalam panduan pemikat jualan untuk jualan berganda.

p/s : anda sudah tentu tidak akan terpikat dengan artikel pemikat jualan sebegini. Ia adalah berbeza sakan dengan rahsia sistem pemikat jualan yang ingin disampaikan dalam surat jualan tersebut.

Seronok Bekerja atau Boring Kerja?

Monday, October 26th, 2009

Apa kerjaya yang anda miliki sekarang? Adakah ia seronok dan mengembirakan untuk anda melaksanakan misi kerja harian anda sehingga ke penghujung bulan? Adakah anda bekerja dengan pihak kerajaan, pihak swasta atau kerja sendiri?

Anda gerenti seronok kerja…

Kerja mesti dengan hati yang lapang dan gembira setiap hari. Jom kita kerja dengan seronok lagi cemerlang.

Jangan sampai terbuang kerja sudah ler..

Buat duit online untuk dapatkan 10K dengan mudah?

Sunday, February 3rd, 2008

Buat duit online sudah semakin heboh? memang heboh benar berkenaan Labanon. budak lepasan SPM dapat 10K dengan mudah sekali….?

buktinya boleh anda perolehi dari sini yang telah mendapat review yang cukup popular. dan berapa lama anda perlu menunggu untuk mendapatkan 10K tersebut di usia anda 50 tahun…?

sudah tentunya anda mahu mengggandakan duit anda dengan lebih banyak lagi bermula dari sekarang. menganapa anda tidak bermula dari awal lagi untuk mendapatkan berapa banyak KAY yang anda mahu…?

sekiranya anda masih belum berpuashati lagi untuk mendapatkan lebih 20K atau berapa banyak sekalipun anda boleh menjenguk blog budak lepasan SPM tersebut.

sekian terima kasih…

apa pendapat anda jika� ada yang lebih muda lagi boleh buat duit online? budak tadika contohnya… Begitulah dia cerita buat duit online.

tukang urut elektronik

Friday, November 30th, 2007

assalamualaikum…

Apo khabar semuanya? moga sihat dan ceria selalu hendaknya…

Kali ini citer berkenaan jurujual lagi… dah banyak ketemuan dah sebenarnya. Apa yang menariknya di sini adalah semangat mereka terus berusaha untuk mendapatkan sedikit duit poket untuk menampung kehidupan yang mendatang…

“Ko beli apo tu? Kenapa mainan katak tu yang ko beli? Takder mainan lain ke ko nak beli?”

“Eh nih bukan permaianan untuk kanak-kanak bang. Ini alat pengurut lenguh-lenguh badan elektronik. Sihatkan urat-uratan yang lenguh-lenguh tatkala bekerja tak tentu masa. Asyik melengkor aje tatkala boss tak ada…”

Inilah dia caranya untuk anda memperolehi pendapatan secara sambilan dengan pergi dari satu tempat ke satu tempat yang lain untuk mencari sedikit wang bagi meneruskan kehidupan. Mereka tetap berusaha untuk mendapatkan walau sedikit wang dan pengalaman biarpun menda yang dijual itu tidak laku. Frame gambar? Alat permainanan kanak-kanak atau pisau serbaguna yang boleh dijual kepada sesiapa yang berminat.

Namun hakikatnya mereka tidak ada duit dalam poket mereka. Oleh itu jika anda mahukan sedikit wang poket dan tidak mahu membiarkan poket anda kosong… ada baiknya anda meneliti tawaran ini untuk mendapatkan duit poket anda sendiri. Anda boleh jual buku motivasi kewangan. Ada berani?
Untung-untung dapat untung yang lumayan walaupun dengan hanya berjalan kaki… Dari mengheret kotak barangan elektonik yang tidak dimahukan orang yang boleh dibeli di pasaraya yang terdekat… Beg sandang penuh dengan barangan untuk dijual ke sana ke mari.

Kalo minat nak jadi jurujual tak apa. Jangan buat secara terpaksa sudah laa. Terpaksa jadi jurujual itu yang tak nak.

Apa yang saya respek dan tabik spring ialah semangat berusaha mereka itu yang saya cukup teruja. Sudah tentunya mereka telah berlatih dengan cara yang tersendiri dan diberikan panduan bagaimana berdepan dengan penolakan demi penolakan. Memang perit kalo ramai yang mengatakan TAKNAK! Asyik tak nak aje? Memang taknak!

Saya pun mengatakan taknak jugak walaupun harganya memang harga patut untuk jualan frame gambar atau katak pengurut elektronik.

Ada cop sirim ke?

Saya pun nak try cuba jugak cara jurujual tersebut namun bukan alat permainan entah apa-apa yang tidak dimahukan orang. Cuma buku panduan terhangat di pasaran yang boleh dimiliki oleh mereka yang mahukannya. Jika tidak mahu sekarang mereka boleh menghubungi saya lain kali dengan menyediakan kad nama…

Kalo encik mahu… encik boleh menghubungi saya jika ada kelapangan masa dan wang yang secukup rasa sekiranya encik tidak mahukan poket encik kosong lagi sekali…

Kalo jual buku poket kosong memang mereka akan menyatakan mereka tak ada duit. Untung-untung dapat jugak buat demo untuk beli buku tersebut dengan jayanya tatkala mereka pening duk mikir duit takder poket pulak kosong… hahahaha…

Nampak menarik, kan? Jadinya…Kepada mereka yang telah sedia menjadi jurujual terjah menerjah dari satu lokasi ke lokasi yang lain tersebut… Cuba anda fikirkan siapa yang taknak poket mereka kosong????

Dan supaya poket mereka tidak kosong lagi??? Anda boleh mendapatkan maklumat bagaimana untuk berjimat dalam kadar yang berpatutan untuk meneruska kehidupan seharian anda selagi hayat masih ada.  Maka cara penjimatan yang maksima ini memang sepatutnya anda miliki dengan seberapa segera untuk menyelamatkan ekonomi anda dari menjadi gawat dan tidak menentu…

sekian terima kasih…