Archive for the ‘alkisahnya’ Category

“Greed – The Greedy Race” (Tamak – Bangsa Yang Paling Tamak)

Monday, March 7th, 2016

Saksikan momen babak OKU dan pengemis pulangkan wang yang ‘terjatuh’..

Pulangkan… Pulangkannnn…

Gores dan Menang! Cara Mudah Untuk Menipu…

Monday, October 19th, 2015

Senang sungguh nak kena tipu.

Gores dan Menang?

Asal dapat menang hadiah… Menang duit… Menang itu ini dah jadi kelabu bijik mata. Mudah sangat kena tipu…

gores dan menang kereta

Jumlah yang kena tipu dengan gores dan menang bukan calang calang sikit. Banyak giler tu. Sekali kena 10 ribu. 20 ribu…. Sekali sekala dapat beribu ribu berkoyan koyan duit lesap dek kerana gores dan menang. Jika seorang kena tipu dengan gores dan menang raya sakan depa apatah lagi ramai lagi yang terjebak. 10 orang? 20 orang? Tahun ini tahun depan? Bila nak selesai jika asyik terpesona dengan hadiah lumayan sebagai umpan semata mata?

Kasihan pun ada. Terkelu bijik mata pun ada. Dah kena tipu baru terkedu rasa jadinya…

Berapa banyak lagi wang mesti lebur dek karana sindiket gores dan menang ini? Setiap tahun pasti ada aduan pasal gores dan menang. Tak menang apa-apa pun. Rugi masa dan wang ringgit sahaja.

Asal gores aje nak kena bayar jumah wang sekian sekian. Dah menang hadiah gores dan menang sepatutnya beri aje laa hadiah tersebut kepada pemenang. Nampak terang dan jelas penipuannya.

Kenapa perlu layan pesona hadiah gores dan menang tersebut?

Maka terpesonalah dikau dengan hadiah lumayan tersebut. Namun hakikatnya penipu gores dan menang tersebut yang terpesona dengan duit poket yang ada dalam simpanan anda.

Usah lagi terpesona dengan tipu daya gores dan menang tersebut…

Sms Menang Hadiah Ribu Riban

Friday, November 28th, 2014

Sms menang hadiah ribu riban

hahaaa…

Pernah dapat sms sedimikan rupa?

pengarah shell

Itu kes shell.

Ini kes selkom. Menang hadiah rm5ribu.

Suka hati dio aje nak buwi rm5ribu mudah mudah. Sebuah serikat selkom di kuala lumpur nak bagi anda rm5ribu? Siapa taknak?

Sebelum tu terpaksa kena beli dulu top4 rm50 jika nak dapatkan hadiah tersebut.

Aku cakap kat dio guna public phone pun boleh.

Dio cakap mana boleh dengan nada yang cukup meninggi sebab dah naik hangin dah….

Aku cakap lagi benk pejabat bank tutup dan pejabat selkom pun tutup hari sabtu sekerat hari.

Hari hada public holiday. Hari isnin boleh laa kalo nak topup.

Dio cakap lagi suruh aku beli tempat lain kalo cuiti…

Dia sambung cakap lagi dia peduli apa! Dengan nada marah marah dah…

Beriya ia dia nak aku berikan topup pin rm50 tu dengan seberapa segera yang boleh. marah betul dio.. ahahaha

 

rm5ribu konon..

Senangnya nak buat logo

Wednesday, December 18th, 2013

Tu dia dengan mudahnya anda boleh buat logo sendiri…

Create_your_own_logos_120x90

 

Senang dan mudahnya nak buat logo. Anda mesti cuba try test…

BlackSquare-300x250 logo

Misteri Villa Nabila Menjadi Tanda Tanya Ramai Orang….

Tuesday, November 19th, 2013

Misteri Villa Nabila

Kecoh pulak pasal villa nabila. oh! misteri villa nabila?

Villa Nabila yang ditinggalkan usang menjadi tanda tanya pelbagai pihak.

Pelbagai versi keluar cerita villa nabila tersebut.

Biarkan ia menjadi misteri villa nabila.

Takleh nak komen lebih lebih kena cari fakta dan bukan auta semata-mata.

Jika banyak tokok tambahnya pasal villa nabila nih akan jadi lain macam pulak ceritanya. Itu begini begitu begini kisahnya yang berkaitan dengan villa nabila ini. Cerita yang ada fakta terlebih tokok tambah akan menjadikan lebih ramai yang keliru berkenaan villa nabila ini.

Jika dah heboh dan kecoh sila buat lawatan ke lokasi villa nabila tersebut jika mahu. Buat lawatan sambil belajar atau masukkan dalam kalender pelancongan ke teratak villa nabila tersebut jika nak bongkar misteri villa nabila.

Misteri Villa Nabila