Bush dibaling dengan kasut | Throws shoes at bush

Breaking news : Throws shoes at bush.

Marah dan geram. Hangin satu badan. Bush dibaling dengan kasut namun tidak mengenai beliau. Bush sempat mengelak dengan selambanya.

Marilah kita menonton sedikit episod lontaran kasut tersebut ke arah bush. Balingan yang tidak mengena sasaran ke muka bush. Inilah kisahnya bush dibaling dengan kasut di Iraq.

(Visited 13 times, 1 visits today)

Tags: , , ,

10 Responses to “Bush dibaling dengan kasut | Throws shoes at bush”

  1. mazudi says:

    Padan muka. Respek dengan mamat yg berani tu. tak tau la apa jadi dengan dia pasni.

  2. abdfatah says:

    itulah dia caranya untuk melontar kasut ke arah bush. bukan melontar lembing… bukan melontar peluru… bukan sea games… tetapi melontar hadiah kasut kepada bush.

  3. beduz says:

    aku berdoa pelontar kasut tu selamat dan tidak dibunuh seperti sadam husin…

  4. latifah says:

    wah ramainya blogger pakai meta marketing tajuk bush dibaing kasut ni…anyway bush patut dibaling seperti tu…eloknya baling je pisau…dah ramai umat muslim yang menderita kerana bush laknatullah

    ——————-
    abdfatah : latifah mana pulak nih?

  5. padan la muka dia tu…hahaha dia ske sgt baling2 bom kat iraq

  6. KampungBoy says:

    Yang xtahan tu…pndai plak mamat laknatullah nie ngelak. @ kali lak tu lepas….

  7. chuckiesd says:

    aku raser mamat yang baling tu dah panas sgt tu..bagus jugak kena baling ngan kasut..biar die rase…

    ——
    abdfatah : mana tidaknya dah ramai yang kena boom sana sini sebab bush yang masuk campur

  8. Mohd Hafifi says:

    mcm mane la die ley elak..2 kali lak tu sempat elak..

  9. adsense alternative says:

    hoho..kesian bush..

  10. catzer says:

    pada jarak dan kelajuan balingan tu sape2 boleh elak…lagipun korang tak tau ke Bush ni kan Juara main baling selipar..so secara logiknya dia mmg terror bab mengelak2 ni

Leave a Reply

CommentLuv badge