Bicara Fenomena Bisnes Dropship… Anda Bagaimana?

Sejauh mana anda boleh menilai berkenaan fenomena bisnes dropship?

Fenomenakah ia???

Aku sedang termenung dan berfikir bagaimana mahu mulakan bisnes tanpa penghantaran produk? Rasa janggal buat bisnes tanpa penghantaran produk nih. Ada produk sudah tentu nak kena hantar… macam man nih? Buat bisnes tanpa penghantaran produk?

Ce citer ce citer lebih details lagi…

Namun ia berbeza dengan fenomena bisnes dropship… anda bagaimana?

Mahu mulakan bisnes sedemikian rupa?

Aku sedang dalam perancangan nak cuba jugak. Boleh laa buat duit sambilan…

(Visited 18 times, 1 visits today)

Tags: , ,

5 Responses to “Bicara Fenomena Bisnes Dropship… Anda Bagaimana?”

  1. galaxyniche says:

    Kena cari supplier dropship yg betul2 mantap bro.. :mrgreen:

  2. sjiehan says:

    saya dah cuba! best jugak..tp risiko tinggi….

    kene berani

    pnh skli tu org dropship tu salah pos brg..geram tol!! grrr

  3. emet says:

    Salam sahabat lama. 😉
    Jom jual jersi, cuba kontek aliff zulhilmi owner soccerpitstop.com… Aku dapatkan stok daripada dia. 😀

  4. localarea says:

    saya pun nak cuba jadi dropshipper.. tapi selepas membaca artikel ni.. saya kene pk panjang lagi. Kalo agen buat kacau reputasi sebagai dropshipper yg baik akan tercemar.

  5. khair says:

    best buat dropshipper..saya skrg tgh tolong akak saya jual kelambu–>supplier dr china and kain–>supplier dr sabah..

Leave a Reply

CommentLuv badge