Agenda Datuk Kasanova | Kasanova XXL | Aksi Datuk Kasanova

Datuk Kasanova, Datin pula sengsara! Misteri Datuk Kasanova.

Nafsu dan wang ringgit merajai hati nurani berstatuskan kasanova.

Kasanova nih apa kebenda? Macam mana pula boleh dapat pangkat Datuk? Datuk mana? Siapakah gerangan Datuk yang berpangkat anugerah tersebut?

Aksi terlampau Datuk Kasanova tersebut ada dalam simpanan datuk tersebut sebagai senjata utama untuk menutup rahsia kelakuan status Datuk Kasanova beliau. Peranan dan aksi Datuk Kasanova sudah tentunya terlalu licik dan berhati-hati agar beliau tidak terperangkap dengan begitu mudah untuk memerangkap mangsanya. Segala umpan yang diberikan pastinya mengena jerat. Maka terjeratlah dalam ruang legar aksi datuk kasanova.

Kasanova maksudnya sebagaimana yang dijelaskan oleh makcik wikipedia. Kasanova wikipedia

————-Petikan Harian Metro———-

“Ini bukan sesuatu yang pelik kerana suami mempunyai nafsu seks luar biasa dan gemar menjalinkan hubungan dengan pelbagai jenis wanita. Mangsanya tidak menyedari mereka diperalat untuk kepentingannya.

“Saya sendiri pernah melihat adegan berahi suami dengan beberapa wanita yang dirakamkan melalui telefon bimbit untuk simpanan sebagai persediaan masa depan,” katanya yang mengakui sudah membuat laporan polis bagi mendapatkan bantuan.

Bagi wanita yang sudah habis ‘[madu]’, dakwa Haslina, mereka akan ditinggalkan tetapi dibekalkan dengan hadiah lumayan supaya tidak mengganggu kehidupan suaminya pada masa depan.

Tanpa berselindung, Haslina percaya suami memiliki rangkaian rakaman aksi lucah dan seks dengan wanita yang menjalinkan hubungan dengannya.

“Saya yakin rakaman seks itu menjadi senjatanya. Malah, jika mangsa enggan meneruskan hasrat melakukan hubungan seks atau mendapatkan harta tertentu, rakaman itu akan didedahkan,” katanya yang merayu supaya diselamatkan daripada Datuk kasanova terbabit.

————–Petikan Harian Metro————-

Dan agenda Datuk kasanova tidak akan terhenti begitu sahaja. Apakah agenda beliau seterusnya selepas ini?

(Visited 32 times, 1 visits today)

Tags: , , ,

7 Responses to “Agenda Datuk Kasanova | Kasanova XXL | Aksi Datuk Kasanova”

  1. Dah lama betul aku tak masuk blog ni.

    Kau pun dah tak masuk blog aku.

  2. shamxo says:

    wahhh…datuk jahat ni…sapa tu bro

  3. affuan says:

    datuk affuan. hehe.

  4. Wow…dahsyat betul Datuk ni..berapa umur Datuk ni? hensem sangat ke…

  5. Ni mesti kasanova jurus tertinggi…
    XXL tu bro…

    Patutnya makin tua, makin dekat dengan tuhan, ni makin parah.

    Sama2 mintak jauh jgn jadi cam ni

  6. budeen says:

    gelaran datuk dah sinonim dgn image negatif.. kasanova, korup, rasuah, skandal sex… err buang bayi ada tak??

  7. BAGAK says:

    dasyat sungguh

    hidup hanya untuk seks dan wang

Leave a Reply

CommentLuv badge