Adakah PERLU alasan Takut? Ngeri sangat ke nak kahwin?

Aku mendapat sedikit persoalan yang tidak dapat untuk diberikan jawapan. Adakah sesiapa yang punya pengalaman untuk memberikan sedikit pendapat berkenaan perihal persoalan yang berbangkit ini?

Petikan dari persoalan berikut disoal oleh seorang wanita dan perlukan jawapan dari kaum lelaki. Kaum pompuan bleh jugak berikan pendapat mereka.

1. Belum bersedia untuk menjadi suami

2. Takut nak jalankan tggjwb sebagai suami

3. Takut tak dapat nak bahagiakan isteri

Sekiranya anda belum bersedia untuk kahwin… Apa lagi alasan anda?

Sekiranya anda takut menjalankan tanggungjawab sebagai seorang suami? apa lagi alasan anda?

Sekiranya anda takut tak dapat nak membahagiakan pasangan masing masing? apa lagi alasan anda?

—–

jangan risau jika adna berdepan dengan masalah kehidupan rumah tangga. Sebagai suami anda perlu tahu bagaimana  untuk mengendalika bahtera rumah tangga dengan lebih bijak.

Rahsia Menambat Nafsu Isteri – Ebook terbaik buat para suami yang ingin memuaskan isteri dengan cara yang sensasi

(Visited 16 times, 1 visits today)

Tags: , ,

One Response to “Adakah PERLU alasan Takut? Ngeri sangat ke nak kahwin?”

  1. farahaznil says:

    Patahkah anda???opppssss…lariii soalan..saya lupa..anda bukan barang perabot..heeeee….ala weh..prmpn pun sama je lah…ada je yg takut nak kawin…ha ha ha….contohnya mcm….tetttttt…tanggungjawabkah??hu huuuu

Leave a Reply

CommentLuv badge