Tempat Menarik Malaysia | Gambar Kota A Famosa

Kota A Famosa di bandar bersejarah melaka. Yeahaaa… Hari ini kita mai singgah ke Kota A Famosa sekejap. Lepak-lepak sambil bercuti santai dengan gembiranya. Bagi sesiapa yang sedang mencari lokasi percutian yang menarik di dalam negara malaysia ini dengan pakej percutian yang tersendiri dan bajet yang berpatutan bersama keluarga anda, maka ini adalah lokasi yang boleh anda pilih sebagai tempat untuk merehatkan minda anda seketika selepas hari raya yang berlalu…

Aiyoooo… habis hari raya mahu cari lokasi percutian lagi ke? Tak cukup lagi cuti hari raya tersebut? Sebenarnya kategori lokasi percutian menarik dah lama tidak terisi dengan informasi yang berkaitan. Boleh dikatakan carian untuk lokasi percutian yang menarik di malaysia mendapat sambutan yang menggalakkan sebagaimana Gambar Kota A Famosa yang diperjelaskan oleh topotato dalam blog beliau.

Maklumat sejarah Kota A Famosa memang femes jugak ler kat kota melaka bandaraya bersejarah. Sesiapa yang tinggal kat melaka pastinya seringkali terjerempak dengan kota tersebut yang femes sakan satu ketika dulu dengan sejarah Melaka yang telah ditawan oleh pasukan Portugis. dan….

Kepada mereka yang mahu ke lokasi kota a Famosa tersebut dipersilakan untuk menggunakan peta topo dengan sebaik mungkin.

Sekian terima kasih untuk kali ini berkaitan lokasi percutian menarik di malaysia yang anda boleh singgah dengan pakej percutian yang berpatutan dan berbaloi. Jika sekiranya anda tidak mempunyai bajet tambahan yang mencukupi sudah tentunya anda boleh memikirkan percutian di malaysia terlebih dahulu sebelum menjengah ke lokasi luar negara. Jom kita pi jenguk bercuti ke kota Melaka.

Biar apapun pakej percutian yang anda pilih, anda masih perlu memikirkan bajet USD 100 PERCUMA yang perlu anda pertimbangkan sebelum anda membuat persediaan ke tempat menarik pilihan ramai tersebut. SELAMAT BERCUTI MEREHATKAN MINDA…

p/s : nak kejor topotato laaaa…. gerenti banyak kentang kat Kota A Famosa.

Senarai maklumat tambahan perihal melaka dan kota a famosa.

- Maklumat Kota A Famosa.

- Maklumat Negeri Melaka.

- Rencana Rentetan Sejarah Melaka.

- Anugerah Gelaran “Datuk” Shah Rukh Khan di Melaka.

- Get More Info Travel To Malaysia

This entry was posted in travel malaysia and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

27 comments on “Tempat Menarik Malaysia | Gambar Kota A Famosa

  1. kau pun nak conquer keyword a famosa cam topo gak ke fatah. kool!

    lepas ni aku nak beli gps. g a famosa ikut map kat gps. tak payah pakai google maps dh…

  2. hohoh patutlah macam dah kurang je org datang blog aku guna keyword ni.. dah ada saingan dari otai besar rupanya.. hahahah akan ku tingkatkan lagi daya saing aku.. ohohoho

  3. hi kengkawan.sy amirulcyber.bagus gak u fatah bg info pasal kota a famosa ni.at least sbg panduan tmbahan bg yg belum mengetahuinyer.

  4. Eh kalau nak gi A FAMOSA contact aku,… Boleh minta permission PERZIM tido kat dalam tu.. Ha ha ha…

    Tapi kalau singgah Melaka tak contact tak gunalah…

  5. ko gi cuti sana ke fatah??ke kg ko pun kat sana gak..aku dah pg dah a famosa ni..tp mcm takde apa2 pun..hohhhoo

  6. isabella on said:

    nasib baik ada gambar kota a’famosa kat cnie..
    thanks ya…
    dapat la markah pnuh dlm folio kali nie.. :grin:

  7. agnez N FARydaH on said:

    naSIb beK aDa gMbaR kOta a faMosA KAt sNI KaLau tAk kaNtOi lAr..apA LEr nAK CaKAp nGAn cIkgu yG bikIN paNAs tuE.. HAHAha..nasib bek ow..k.o.ow.. dapat kosong mrkah krja kursus nei..hehehe……..

  8. femes jugak kota a famosa nih… buat aseiment elok2 yer anak murid semua…. supaya nanti dapat markah penuh…

  9. FAY n EL on said:

    ..dapat gak sy gmbq A famosa,,

    tQs ye..nk siapkan folio..secepatnye..

  10. thNx coZ waT bLog niE.seNaNg aQ waT keJe kHusuS :mrgreen:

  11. mimie on said:

    ++hye++ :oops:

    ++nsib bek ada gmbr a’famosa kt sni++

    =

  12. cam sama ngan topo je…. KANTOI!!!!!!!!

  13. halamak…?? kantoi ke? kan dah link ngan topo tu… dapat laa sedikit backlinknya… topo dapat traffik gak… sama-sama dapat traffik… dan yang menariknya topo sedang berusaha dengan lebih drastik lagi untuk dapat duit lebih… tak gitu topo??? :mrgreen:

  14. Mickgirl on said:

    thank you for the info,l really need it,hehe.really nasib baik :razz: :oops:

  15. izzaty on said:

    kenapa tajuk tahun nie folio sejarah susahhh sangat macam nak mati!!!!! :sad: :cry: :oops:

  16. azrill on said:

    hehehehe :twisted:

  17. kremlin89 on said:

    more detail ok…kasik org lbh tau…. :razz:

  18. victor on said:

    folio folio folio hai………… sangat bosan la saya tidak tahu buat la!Saya sangat sedik dan saya gembira kerana saya sudah gila !!!!ha ha ha :mrgreen: :lol: :cry: :razz: hehehehe sudah gila

  19. amin_aman50 on said:

    mn asal usulY……. bha tolong… aq le kaaaaaaaa :lol: :lol: :grin: :cool:

  20. ye r… susah tol kan folio tahun nie

  21. folio folio folio!!!tiap2 taun kne wat folio..tp thn nie lg trukny…!!! :mad: folio sjrh kne wt bpok sshnye mcm nk mti jew rseny..tp nsib bek ade gmbr a famosa n anything obout a famosa ade dlm nie.bleh r aq ambek skit nk wt folio kn..thanz r yek…bye :lol: :cry: :wink: :oops:

  22. cmekorm gengz… rinie fara nak citer sket r psl maksiat yg mlander kat malaysia nie… bkn nk knekan sesaper.. tapi,, dose… memang r kubow len2… tpi kowang yang bwt kitowang yang tengok nie dose gak… takkan nak tutop mte plak… t jln langga bangunan A’Famosa tu.. runtoh plak… spe nak tanggong??? sory r sesaper yg terase yerk.. kenali fara di farraroxworld.blogspot.com… daa~ cyunk korang!! :smile: :grin: :razz: :lol: :eek: :!:

  23. paan on said:

    hai….pe khvar sume??

  24. BaBy_HuNy on said:

    :cool: HaloO…. Sa mo tau lbh tntang sejarah a famosa bha ni… cikgu sejarah sruh buat folio kan… 2lar… mlz mo buat ni… tolong gia sa cari…. he…he…he…. :roll: :arrow:

  25. jembu on said:

    owang lain dah siap folio dia belum apada :?: :!: :sad: :mad: :lol: :eek: :cry: :wink: :roll:

  26. teddy girls on said:

    ltk la bnyk lg gmbr dan info tntg melaka. :evil: ok………

  27. jom kita pi bercuti ke kota a famosa… melaka aaaa…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

3,454 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>