Tempat Menarik Malaysia | Gambar Kota A Famosa

Kota A Famosa di bandar bersejarah melaka. Yeahaaa… Hari ini kita mai singgah ke Kota A Famosa sekejap. Lepak-lepak sambil bercuti santai dengan gembiranya. Bagi sesiapa yang sedang mencari lokasi percutian yang menarik di dalam negara malaysia ini dengan pakej percutian yang tersendiri dan bajet yang berpatutan bersama keluarga anda, maka ini adalah lokasi yang boleh anda pilih sebagai tempat untuk merehatkan minda anda seketika selepas hari raya yang berlalu…

Aiyoooo… habis hari raya mahu cari lokasi percutian lagi ke? Tak cukup lagi cuti hari raya tersebut? Sebenarnya kategori lokasi percutian menarik dah lama tidak terisi dengan informasi yang berkaitan. Boleh dikatakan carian untuk lokasi percutian yang menarik di malaysia mendapat sambutan yang menggalakkan sebagaimana Gambar Kota A Famosa yang diperjelaskan oleh topotato dalam blog beliau.

Maklumat sejarah Kota A Famosa memang femes jugak ler kat kota melaka bandaraya bersejarah. Sesiapa yang tinggal kat melaka pastinya seringkali terjerempak dengan kota tersebut yang femes sakan satu ketika dulu dengan sejarah Melaka yang telah ditawan oleh pasukan Portugis. dan….

Kepada mereka yang mahu ke lokasi kota a Famosa tersebut dipersilakan untuk menggunakan peta topo dengan sebaik mungkin.

Sekian terima kasih untuk kali ini berkaitan lokasi percutian menarik di malaysia yang anda boleh singgah dengan pakej percutian yang berpatutan dan berbaloi. Jika sekiranya anda tidak mempunyai bajet tambahan yang mencukupi sudah tentunya anda boleh memikirkan percutian di malaysia terlebih dahulu sebelum menjengah ke lokasi luar negara. Jom kita pi jenguk bercuti ke kota Melaka.

Biar apapun pakej percutian yang anda pilih, anda masih perlu memikirkan bajet USD 100 PERCUMA yang perlu anda pertimbangkan sebelum anda membuat persediaan ke tempat menarik pilihan ramai tersebut. SELAMAT BERCUTI MEREHATKAN MINDA…

p/s : nak kejor topotato laaaa…. gerenti banyak kentang kat Kota A Famosa.

Senarai maklumat tambahan perihal melaka dan kota a famosa.

- Maklumat Kota A Famosa.

- Maklumat Negeri Melaka.

- Rencana Rentetan Sejarah Melaka.

- Anugerah Gelaran “Datuk” Shah Rukh Khan di Melaka.

- Get More Info Travel To Malaysia

This entry was posted in travel malaysia and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

27 Responses to Tempat Menarik Malaysia | Gambar Kota A Famosa

  1. kau pun nak conquer keyword a famosa cam topo gak ke fatah. kool!

    lepas ni aku nak beli gps. g a famosa ikut map kat gps. tak payah pakai google maps dh…

  2. topo says:

    hohoh patutlah macam dah kurang je org datang blog aku guna keyword ni.. dah ada saingan dari otai besar rupanya.. hahahah akan ku tingkatkan lagi daya saing aku.. ohohoho

  3. amirulcyber says:

    hi kengkawan.sy amirulcyber.bagus gak u fatah bg info pasal kota a famosa ni.at least sbg panduan tmbahan bg yg belum mengetahuinyer.

  4. zool says:

    Eh kalau nak gi A FAMOSA contact aku,… Boleh minta permission PERZIM tido kat dalam tu.. Ha ha ha…

    Tapi kalau singgah Melaka tak contact tak gunalah…

  5. farahaznil says:

    ko gi cuti sana ke fatah??ke kg ko pun kat sana gak..aku dah pg dah a famosa ni..tp mcm takde apa2 pun..hohhhoo

  6. isabella says:

    nasib baik ada gambar kota a’famosa kat cnie..
    thanks ya…
    dapat la markah pnuh dlm folio kali nie.. :grin:

  7. agnez N FARydaH says:

    naSIb beK aDa gMbaR kOta a faMosA KAt sNI KaLau tAk kaNtOi lAr..apA LEr nAK CaKAp nGAn cIkgu yG bikIN paNAs tuE.. HAHAha..nasib bek ow..k.o.ow.. dapat kosong mrkah krja kursus nei..hehehe……..

  8. abdfatah says:

    femes jugak kota a famosa nih… buat aseiment elok2 yer anak murid semua…. supaya nanti dapat markah penuh…

  9. FAY n EL says:

    ..dapat gak sy gmbq A famosa,,

    tQs ye..nk siapkan folio..secepatnye..

  10. dya says:

    thNx coZ waT bLog niE.seNaNg aQ waT keJe kHusuS :mrgreen:

  11. mimie says:

    ++hye++ :oops:

    ++nsib bek ada gmbr a’famosa kt sni++

    =

  12. amy says:

    cam sama ngan topo je…. KANTOI!!!!!!!!

  13. abdfatah says:

    halamak…?? kantoi ke? kan dah link ngan topo tu… dapat laa sedikit backlinknya… topo dapat traffik gak… sama-sama dapat traffik… dan yang menariknya topo sedang berusaha dengan lebih drastik lagi untuk dapat duit lebih… tak gitu topo??? :mrgreen:

  14. Mickgirl says:

    thank you for the info,l really need it,hehe.really nasib baik :razz: :oops:

  15. izzaty says:

    kenapa tajuk tahun nie folio sejarah susahhh sangat macam nak mati!!!!! :sad: :cry: :oops:

  16. azrill says:

    hehehehe :twisted:

  17. kremlin89 says:

    more detail ok…kasik org lbh tau…. :razz:

  18. victor says:

    folio folio folio hai………… sangat bosan la saya tidak tahu buat la!Saya sangat sedik dan saya gembira kerana saya sudah gila !!!!ha ha ha :mrgreen: :lol: :cry: :razz: hehehehe sudah gila

  19. amin_aman50 says:

    mn asal usulY……. bha tolong… aq le kaaaaaaaa :lol: :lol: :grin: :cool:

  20. love says:

    ye r… susah tol kan folio tahun nie

  21. love says:

    folio folio folio!!!tiap2 taun kne wat folio..tp thn nie lg trukny…!!! :mad: folio sjrh kne wt bpok sshnye mcm nk mti jew rseny..tp nsib bek ade gmbr a famosa n anything obout a famosa ade dlm nie.bleh r aq ambek skit nk wt folio kn..thanz r yek…bye :lol: :cry: :wink: :oops:

  22. cmekorm gengz… rinie fara nak citer sket r psl maksiat yg mlander kat malaysia nie… bkn nk knekan sesaper.. tapi,, dose… memang r kubow len2… tpi kowang yang bwt kitowang yang tengok nie dose gak… takkan nak tutop mte plak… t jln langga bangunan A’Famosa tu.. runtoh plak… spe nak tanggong??? sory r sesaper yg terase yerk.. kenali fara di farraroxworld.blogspot.com… daa~ cyunk korang!! :smile: :grin: :razz: :lol: :eek: :!:

  23. paan says:

    hai….pe khvar sume??

  24. BaBy_HuNy says:

    :cool: HaloO…. Sa mo tau lbh tntang sejarah a famosa bha ni… cikgu sejarah sruh buat folio kan… 2lar… mlz mo buat ni… tolong gia sa cari…. he…he…he…. :roll: :arrow:

  25. jembu says:

    owang lain dah siap folio dia belum apada :?: :!: :sad: :mad: :lol: :eek: :cry: :wink: :roll:

  26. teddy girls says:

    ltk la bnyk lg gmbr dan info tntg melaka. :evil: ok………

  27. abdfatah says:

    jom kita pi bercuti ke kota a famosa… melaka aaaa…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>