Panduan Cari Duit Dengan Perniagaan Pasar Malam

Apa cerita hari ini? Cerita larut malam ke? Cerita seribu satu malam ke? Cerita malam pertama ke? Cerita malam durjana ke? Ini adalah cerita panduan perniagaan pasar malam yang efektif.

Bukan cerita sebelah malam punya sebarang cerita. Cerita buat untung dan cari duit setiap kali malam menjelma. Namun pasar malam bukan sahaja bermula tatkala malam menjelma. Ia bermula dari awal senja sehinggalah ke saat malam menjelma tiba dan bukannya sehingga larut malam. Jika berlaku sehingga larut malam jam 12 malam pulak… memang menempa sejarah dunia kalo pasar malam sampai ke larut malam. hehehehe…

Mudah ke cerita berkaitan perniagaan pasar malam tersebut? Mudah tak berapa mudah, namun jika anda mengusahakannya dengan penuh komitmen serta fokus yang lebih, maka perniagaan pasar malam akan menjadi satu sumber pendapatan yang berterusan setiap hari. Biarpun penat ia amat berbaloi….

Bagaimana anda mahu memulakan perniagaan pasar malam dengan lebih mudah dan tersusun? Tak tahu nak buat apa? Tak tahu bagaimana nak cari tapak pasar malam kat mana? Semuanya nampak blurr dan kekaburan yang nyata lagi jelas kaburnya… Cara nak berniaga macam mana?

Namun demikian anda tidak perlu lagi risau untuk mencari tapak pasar malam ataupun untuk memulakan satu perniagaan utama anda dalam bidang perniagaan pasar malam. Anda boleh mendapatkan…. syyyyhhh ini adalah RAHSIA tapak pasar malam terbongkar…. hehehee

Namanya pun sudah cukup menarik… The Silent Pasar Malam Billionaire. Nak tambah lagi boleh….? The Secret Of Silent Pasar Malam Billionaire…

Ebook ini terkandungnya panduan yang berinformasikan rahsia perniagaan pasar malam yang telah digarap oleh seorang peniaga pasar malam yang telah bergiat selama lebih kurang 14 tahun dalam perniagaan tersebut. Keuntungannya boleh tahan jugak laa kalo nak dikira setiap hari… kiranya beliau asyik duk kira untung rugi….. untung dan untung serta tambah untung sahaja laa setiap kali malam menjelma…

Apa cerita yang ada dalam ebook tersebut? Mari kita selongkar sedikit sebanyak panduan yang telah tersedia tersebut.

Pertama : Ia berkaitan cara untuk anda membuat pilihan. Anda mesti memilih produk anda yang tersendiri. Pilihan di tangan anda. Saya mesti pilih produk saya….Saya mesti pilih…! Saya mesti pilih perniagaan pasar malam…

Eh eh eh eh …. macam bank rakyat laaa pulok?

Kedua : Bagaimana untuk anda mencari tapak pasar malam. Pemilihan tapak pasar malam pun penting jugak untuk anda memulakan perniagaan anda. dari situ anda akan memperolehi panduan mencari tapak perniagaan pasar malam yang sesuaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii……….

Ketiga : Dah buat pilihan? Dah dapat tapak? Bagaimana pulak nak dapatkan stok untuk memulakan perniagaan pasar malam anda? Sudah tentunya anda akan mendapat jawapan yang pastinya menggembirakan untuk mendapatkannya dengan harga yang berpatutan…. harga patut aaaaaaaaaa….

Keempat : Apa jua perniagaan pastinya ada kerugian. Kalo takder kerugian… bukannya nama perniagaan namanya. Namanya tidak berniaga aaaa jadinya kalo takder untung dan rugi. Untung tidak, ruginya tidak… sia-sia laaa namanya kalo tak untung dan tak rugi… dengan itu anda boleh meminimakan kerugian yang anda akan alami tatkala memulakan perniagaan pasar malam tersebut.

Nak lagi….?

Kelima : Selesai bab kerugian yang telah diminimakan atau disedikitkan untuk seketika… maka beralih laaa pulak cerita yang berkaitan bagaimana pulak nak memaksimakan keuntungan yang berlipat kali ganda itu? Caranya bagaimana nak meletopkan lagi keuntungan yang lebih banyak lagi…? ahahahaaaa… di sini laa jawapannya…

Keenam : Hmmm… macam mana nak jadikannya lebih menarik perhatian orang ramai agar dapat berkunjung dengan lebih selesa dan setia setiap kali datang ke tapak gerai anda. Adakah susun aturnya berserabut atau tak ada siapa yang pandang? Kalo asyik duk termenong aje kat gerai pasar malam… bermakna ada sesuatu yang tak kena. Maka susun aturnya kena gunakan kreativiti yang lebih maksima agar dapat menggandakan keuntungan yang cukup menarik perhatian setiap hari…

Ketujuh : Cara nak membuat pilihan terhadap generator yang bersesuaian.

Kelapan : Kenderaan yang sesuaipun kena pilih jugak. Takkan nak berniaga di pasar malam bawak beskal kot? Lain citer aaaa kalo guna beskal. Guna beskal pun boleh juga sebagai langkah permulaan. Jangan letakkan banyak syarat untuk anda berjaya… beskal pun beskal aaaaaaaaa….

Kesembilan : Kemudian harinya cara nak mengira untung rugi hasil dari perniagaan tersebut. Kena kira aaaaa berapa banyak rugi dan berapa banyak untung yang lumayan setelah berpenat lelah berniaga bertungkus lumus tak kira panas dan hujan melanda.

Anda tidak perlu ragu atau gusar untuk memiliki ebook panduan perniagaan pasar malam tersebut. Ini kerana ia mengandungi maklumat lengkap yang berguna untuk anda mulakan langkah perniagaan anda di tapak pasar malam…

Malam menanti siang… siang menanti senja untuk buka tapak perniagaan pasar malam… oh !

Dapatkannya di sini >>>> The Silent Pasar Malam Ebook.. cukup mantap dan berkesan

Dapatkannya di sini >>>>> The Silent Pasar Malam Billionaire Blog… Mengajar anda cara perniagaan Pasar Malam Seumur Hidup

… terima kasih..

This entry was posted in cari duit mudah and tagged , , . Bookmark the permalink.

11 comments on “Panduan Cari Duit Dengan Perniagaan Pasar Malam

  1. wah… ko promo gile2 haaa… takpe… utk yang ada cita2 niaga pasar malam, aku sokong!! tapi
    pesan aku yang dah niaga pasar malam ni,….
    “tiada jalan pintas untuk berjaya” & “Rome tidak terbina dalam masa satu hari”..

    maasalamah… :mrgreen:

  2. hehe. dulu, niat dihati. memang nak wat business pasar malam. Tapi belum lagi. Tapi kalau nak setat, biarlah buat sekarang kan? kan? :mrgreen:

  3. ISMADIE on said:

    :?: orang tanya mcm mana nak apply tapak pasar malam dan kat mana yang paling mudah nak apply, bukannya suruh cerita mcm mana nak jadi kaya…. bagi jawapan biar terang

  4. tanya kat mana?

    kalo begitu sila berhubung dengan tokei pasar malam tersebut. sila ke laman web beliau untuk mendapatkan jawapan yang sebenar… boleh juga dapatkan ebook beliau untuk soalan saudara tersebut…

  5. mybizme on said:

    Amboi!dh jutawan pasar malam pun masih nak jual ebook ka?ape salah kalo bg tips free je.dapat gak pahala.:)

  6. Terima Kasih buat Abd Fatah…kerana cara promo anda yang cukup hebat….dan saya nak jawab pada soalan bro Ismadie,

    Untuk apply tapak Pasar Malam tak susah dan cukup mudah…ada 2 cara yang saya guna pakai iaitu cara legal dan Ilegal…..

    Untuk mengetahui lebih lanjut sila dapatkan ebook The Silent Pasar Malam Billionaire yang terkini anda akan perolehi secara pakej hanya dengan harga RM59.99 sahaja…iaitu tambahan secara percuma ebook Rahsia Resipi Sup Gear Box….sebuah ebook yang tidak pernah di dedahkan oleh mana-mana pengusaha Sup Gear Box.. :mrgreen:

  7. asalamualaikum..bro..

    lama tak jenguk blog saudara…saya pun bz kah ngan macam2 projek..termasuk la projek pasar malam :mrgreen: klik pada link saya…waaaahh jutawanpasarmalam pun ada kat sini yerkk…aku pun support atas usaha kau menerbitkan ebook nie..banyak rahsia yang orang tak tahu hehehehe….abdfatah nie otai aku la kiranya masa mula2 aku aktif berblog…banyak leh belajar ngan dia tentang biz online

  8. Pingback: Oh Demo! Bantah ISA dan Sokong ISA

  9. mulakan perniagaan sebagai part time dulu dan bermodal rendah. Bila perniagaan semakin maju, duit berniaga semakin melebihi gaji bulanan, masa semakin suntuk, rasa bisnes ni boleh menjamin masa depan dll…. maka anda boleh letak jawatan dan tumpukan perhatian pada perniagaan. Jika perniagaan itu tidak jamin masa depan sepenuhnya, anda boleh teruskan sbg part time sebagai hasil sampingan.
    Sekadar ingin kongsi pengalaman, saya memulakan perniagaan dengan modal agak besar dan masa yg agak lama utk hasilkan produk (21 bulan). Jadi saya teruskan bekerja sambil menunggu kelulusan produk. Bila produk keluar saya masih kerja hingga perniagaan akhirnya maju dan saya terus letak jawatan (fikir banyak kali). Sekarang pendapatan pun telah stabil, alhamdulillah.

  10. urm,lau perniagaan kowg tuh yg beh mnguntungkan xpe,lau perniagaan kowg tuh yg mlingkupkan kowg plak? ape ce? urm,,??? kuar modal dh byk,tp xlaku2 gak kowgnye perniagaan tuh? ngan ekonomi xstabil nih,bek kowg stabil kan ekonomi kowg,jgn efek kat kestabilan emosi plak 6t.. urm,?some sggestion, kowg jual ape yg owg skang suke mkn ngan hrge berpatutan nsedap gler thap cipan. xlh dpt kat mane2 dah mkanan sesedp kowg wat tuh. gerenti perniagaan kowg berjalan lancr. insya allah. amin.

  11. kowg pun kene pkir gak kowg nyer modal kan? xleh lah en beli je lau xckup modal camner nk meniage? tol x?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

1,985 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>