7

Gambar Panas Separuh Bogel | Budak Sekolah Telanjang Bogel

Posted by abdfatah on February 18, 2009 in gambar panas |

Aku rasa malas nak buat entry pasal cerita gambar panas sebegini rupa. Hanya gambar separuh bogel dan bukannya gambar telanjang bulat. Memang cukup kecewa sekali. Terpaksalah aku berlalu pergi…

Tiada gambar separuh bogel di sini yay!

Berita terkini dan sensasi cukup panas masa kini. Namun gambar yang ada bukan sepanas yang anda boleh temui. Tiada gambar panas dan tiada gambar bogel yang anda ketemui. Gambar bogel artis sudah kebiasaan menjadi perhatian. Manakala isu terkini seorang ahli politik malaysia kini menjadi sasaran perhatian yang cukup menarik perhatian bijik mata dan telinga yang mendengarnya…

Kenapa gambar separuh bogel? Separuh bogel bermakna bukan semakna dengan telanjang bulat. Jika budak-budak telanjang bulat sambil terjun mandi air sungai, itu sudah kebiasaan menjadi fenomena yang dapat diperhatikan tatkala budak budak kecil mandi separuh bogel atau separuh telanjang.

Gambar telanjang bulat : Maknanya tiada seurat benang dibadan. Tak pakai apa-apa pakaian sebagaimana anda lahir ke dunia fana ini.

Wah gambar bogelnya sudah tersebar ke merata pelusuk alam.

“Saya mangsa dalam kejadian ini.” Demikian reaksi Elizabeth Wong, salah seorang Exco Kerajaan Selangor, yang gambar berkeadaan bogelnya kini disebarkan menerusi internet dan MMS. Dalam kenyataan satu muka, yang dikeluarkan sebentar tadi, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bukit Lanjang itu berkata, di sebalik ‘krisis ini’ beliau akan terus berkhidmat untuk rakyat negeri Selangor. Kata Wong, penyebaran dan penerbitan foto atau video yang dimaksudkan itu merupakan “serangan dengki” ke atas personaliti beliau. “Saya dimaklumkan bahawa beberapa orang sedang mencuba untuk menyebarkan foto atau video yang menunjukkan saya sedang tidur dalam keadaan separuh bogel dan juga dalam keadaan intim. “Penyebaran dan penerbitan foto-foto atau video sedemikian merupakan serangan bersifat jahat ke atas personaliti saya. “Saya adalah mangsa dalam kejadian ini,” kata wakil rakyat berusia 37 itu, yang masih belum berumah tangga dalam kenyataan berkenaan. Kata Wong, semalam beliau telah membuat laporan polis berhubung isu tersebut.

Mana nak cari gambar bogel? Gambar yang cukup panas masa kini.

Tiada gambar bogel di sini. Yay! Gambar sensasi politik malaysia semata-mata.

Tags: , , , , , ,

7 comments on “Gambar Panas Separuh Bogel | Budak Sekolah Telanjang Bogel

  1. Mungkin ini adalah kes sabotaj. Ada laaa kehendak yang tak di penuhi. Lagi2 orang politik. Dah banyak kali dah berlaku macam nie.

  2. :roll:

    biarkan orang politik dengan politiknya

    tapi kita juga kena guna kesempatan dengan

    katakunci panas itu….bogel

  3. MasDino on said:

    :( Kasik stim jer tajuk tu… Huhuhu… Anyway bro, banyak betul keyword yang abdfatah.com dah conquer kat Google ni. Boleh lah share rahsia.

  4. ramai lagi yang conquer… saya follow aje..

    bleh try tanya bro inspirations laa… otai seo malaya tu. :grin:

  5. hehe…promosi produk aff…sama la kita…bezanya aku baru saja ada domain.com aku sendiri….

  6. Terima kasih atas informasi ini. Harap boleh banyakkan lagi info-info macam ini pada masa hadapan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

5,726 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Copyright © 2007-2014 Abdfatah.com All rights reserved.
This site is using the Desk Mess Mirrored theme, v2.3, from BuyNowShop.com.