Gambar Panas : seksinya baju kurung sekolah nipis

Baju kurung pun seksi ke?

meh sini kita jenguk apa cerita yang terhangat dan panas minggu ini?

Gambar panas pun tidak kurang hebat sambutannya masa kini.

kalo pun nampak seksi dan terseksa kenapa buat yang nipis? kenapa tak tebalkan bijik mata aje? nampak begitu seksi sangat ke pakaian baju kurung sekolah tersebut? nipis sangat? nampaknya kena tukar patern kain yang berwarna pulak selepas ini. jangan digunakan warna puteh semata-mata. kena bagi cadangan warna yang lain pulak.

kepada anak-anak sekolah sekalian kena bagi pandangan yang bernas bagaimana mahu selesaikan masalah baju kurung sekolah nipis yang seksi tersebut.

maka selepas ini kita akan saksikan pula kebangkitan isu baju kurung sekolah nipis ini di bawa ke muka pengadilan koleksi debat parlimen yang cukup hangat dan menjadi perhatian ramai…. bagaimanakah reaksi selamba yang bakal kita lihat nanti di arena perdebatan ahli parlimen sekalian?

sekian terima kasih. apa kata pembaca yang budiman lagi bijaksana sekalian di sana yang mempunyai koleksi baju kurung sekolah yang nipis?

(Visited 470 times, 1 visits today)


11 thoughts on “Gambar Panas : seksinya baju kurung sekolah nipis”

  1. Takleh wat ape la..

    Kadang2 diorang sendiri yang suke nak pkai baju camtu..

    Nak menunjuk body diorg yg diorg rase cantik kot.. hahaha

  2. masa aku sekolah dulu…amoi2 pakai baju kurung ber bra kan kaler hijau dan merah xteransang pun…mungkin aku belum ‘dewasa’ masa tu lg kot…hehe

  3. kalo amoi pakai skirt laaa…. patutnya kena sama ngan warna kain jugak laaa… warna gelap sikit okey laa… tak perlu nak beli yang tebal.

    lepas nih tukang jahit dapat buat duit lagi ngan baju sekolah nanti…. 😆

  4. baguslah, jangan dok asyik warna putih aja sejak dari dulu. cuba warna lain pulak…apa yang susahnya.

    kalau dah nipis memanglah akan muncul ‘seksinya’…memang pun boleh galak gangguan seksual nanti.

    fikiran sempit akan menempelak isu ini…seperti cerita 6 si buta dengan gajah…masing -masing dengan apa yang ‘dijumpai’.

  5. AK XLEY LAU OWG PKAI BJU NPIS2 NH…………CAM OWG BODO JE………. LAU NK TNJUK BKE LA TROS………………!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😈

  6. x payah lorat pasal kain baju mahal atau nipis. labuhkan saaja tudung mcm budak2 sekolah agama pakai. kan cantik mcm tu. agama pun suruh pakai mcm tu jugak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge