Gambar Panas : seksinya baju kurung sekolah nipis

Baju kurung pun seksi ke?

meh sini kita jenguk apa cerita yang terhangat dan panas minggu ini?

Gambar panas pun tidak kurang hebat sambutannya masa kini.

kalo pun nampak seksi dan terseksa kenapa buat yang nipis? kenapa tak tebalkan bijik mata aje? nampak begitu seksi sangat ke pakaian baju kurung sekolah tersebut? nipis sangat? nampaknya kena tukar patern kain yang berwarna pulak selepas ini. jangan digunakan warna puteh semata-mata. kena bagi cadangan warna yang lain pulak.

kepada anak-anak sekolah sekalian kena bagi pandangan yang bernas bagaimana mahu selesaikan masalah baju kurung sekolah nipis yang seksi tersebut.

maka selepas ini kita akan saksikan pula kebangkitan isu baju kurung sekolah nipis ini di bawa ke muka pengadilan koleksi debat parlimen yang cukup hangat dan menjadi perhatian ramai…. bagaimanakah reaksi selamba yang bakal kita lihat nanti di arena perdebatan ahli parlimen sekalian?

sekian terima kasih. apa kata pembaca yang budiman lagi bijaksana sekalian di sana yang mempunyai koleksi baju kurung sekolah yang nipis?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share
This entry was posted in cerita masyarakat and tagged , , , . Bookmark the permalink.

11 Responses to Gambar Panas : seksinya baju kurung sekolah nipis

  1. titan says:

    hoho..aku rasa dari dulu baju kurung putih tu transparent. Nak beli yg tebal, mahal gila..

  2. nasrun says:

    Takleh wat ape la..

    Kadang2 diorang sendiri yang suke nak pkai baju camtu..

    Nak menunjuk body diorg yg diorg rase cantik kot.. hahaha

  3. Alindi says:

    Anak anak sekolah itu tak tau kalau mereka membahayakan dirinya sendiri dengan pakai baju-baju seperti itu.

  4. chot says:

    masa aku sekolah dulu…amoi2 pakai baju kurung ber bra kan kaler hijau dan merah xteransang pun…mungkin aku belum ‘dewasa’ masa tu lg kot…hehe

  5. abdfatah says:

    kalo amoi pakai skirt laaa…. patutnya kena sama ngan warna kain jugak laaa… warna gelap sikit okey laa… tak perlu nak beli yang tebal.

    lepas nih tukang jahit dapat buat duit lagi ngan baju sekolah nanti…. :lol:

  6. Awanglah says:

    baguslah, jangan dok asyik warna putih aja sejak dari dulu. cuba warna lain pulak…apa yang susahnya.

    kalau dah nipis memanglah akan muncul ‘seksinya’…memang pun boleh galak gangguan seksual nanti.

    fikiran sempit akan menempelak isu ini…seperti cerita 6 si buta dengan gajah…masing -masing dengan apa yang ‘dijumpai’.

  7. lovely lovender says:

    aku rase wane baju kurung skang memang patut kene tuka pn,coz dak skang pale otak dowg da mereng

  8. lovely lovender says:

    lgpn bek cegah dr skang sblm lg truk,nnt abeh jahanam generasi akn dtg

  9. MAMAT says:

    AK XLEY LAU OWG PKAI BJU NPIS2 NH…………CAM OWG BODO JE………. LAU NK TNJUK BKE LA TROS………………!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted:

  10. ein says:

    x payah lorat pasal kain baju mahal atau nipis. labuhkan saaja tudung mcm budak2 sekolah agama pakai. kan cantik mcm tu. agama pun suruh pakai mcm tu jugak

  11. Bila baca cerita nie… saya terkejut gak… apa pun saya setuju dengan awak… post nih akan di share di fb.. thanks for this info..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>