3

Nak Meniaga Jangan Hentam Kromok Sesia…

Posted by abdfatah on December 4, 2014 in bina perniagaan |

Dunia perniagaan online atau offline ada cabarannya yang tersendiri. Nak meniaga kena ada ilmu. Jangan hentam kromok begitu aje. Orang nak meniaga kita pun nak meniaga jugak. Modal entah ke mana untung entah ke mana. Tak gitu? Nak pinjam duit buat meniaga? Makan masa jugak nak menunggu permohonan lulus. Nak cari duit dalam tempoh terdekat […]

Tags: , , , , , , ,

0

Usahawan kerepek | Perniagaan Kerepek

Posted by abdfatah on December 3, 2014 in bina perniagaan |

Usahawan kerepek | Perniagaan Kerepek Suka makan kerepek? Nak meniaga kerepek? Mesti anda suka sakan makan kerepek dah tentunya. Duk cari kerepek selalunya kat mana? Mesti akan beli dekat kedai runcit atau pasaraya yang berdekatan. Bagaimana pula jika anda berminat untuk memulakan perniagaan kerepek? Anda boleh mulakannya secara online atau offline. Macam mana nak dapatkan […]

Tags: , , , ,

3

Untung Seringgit Sahaje? Bila Nak Kaya?

Posted by abdfatah on November 10, 2014 in bina perniagaan |

Jika untung banyak yang anda kejar tetapi tersungkur tengah jalan rugi tak hingat dunia dengan tamak haloba entah peringkat jurus ninja apa entahnya maka lebih baik untung seringgit sedikit demi sedikit tanpa perlu berlaku kejadian yang tidak tersangka sangka. Perniagaan apa sekalipun bermula dengan untung yang sedikt baru dapat untung banyak banyak. Ada masa untung […]

Tags: , ,

3

Mudahnya Berniaga Online : Kena Ada Strategi Pemikat Pemasaran

Posted by abdfatah on November 3, 2014 in bina perniagaan |

Mudahnya berniaga online? Meniaga online memang mudah jika kena caranya. Kena dengan produk. Kena dengan target. Kena dengan strategi pemasarannya… Jika semuanya tidak kena dah tentunya ada sssesuatu yang tidak kena. Kena ubah strategi, kena buat sesuatu, kena susun balik perancangan yang mana patut untuk menghasilkan pulangan yang telah dirugikan dengan strategi yang tidak kena […]

Tags: , , , , , , , ,

4

Saman rm5000 jika gagal pamer daftar niaga

Posted by abdfatah on November 1, 2014 in bina perniagaan |

Ini kali ssm telah buat satu amaran keras jika sesiapa yang nak meniaga kena ada sijil daftar perniagaan. Jika tidak ada dah tentunya kena hantar surat amaran saman dari ssm. Eh kena daftar kah? Dah tentu kena daftar… Nak kena kompuan ke rm5000? Eh taknak lah kena kompuan rm5000. Baik aku daftar aje dari hangus […]

Tags: , , , , ,

Copyright © 2007-2015 Abdfatah.com All rights reserved.
This site is using the Desk Mess Mirrored theme, v2.3, from BuyNowShop.com.