Cara Senang Hamil | Mudah Mengandung | Senang Mengandung

Cara Senang Hamil

cara senang hamil

Rahsia senang hamil kini telah terbongkar. Siapa yang mahu tahu cara senang hamil dengan lebih mudah? Dengan kadar segera? Eh mana mungkin untuk dapatkan anak dalam kadar segera atau secepat mungkin. Lain citer kalo tetiba aje hamil… atau ambil anak angkat. Atau terjumpa bayi yang dibuang merata-rata.

Ramai juga di kalangan mereka yang sudah berkahwin setahun dua namun belum menampakkan tanda-tanda untuk hamil. Malahan ada yang cukup sukar untuk mendapatkan zuriat mereka sendiri dan terpaksa mengambil anak angkat sebagai langkah alternatif menimang anak.

Sudah semestinya mereka akan terus berusaha dengan pelbagai cara yang boleh agar mereka memperolehi anak dengan jayanya. Namun perasaan kecewa yang teramat sangat pastinya akan terus berlegar di ruangan kotak minda mereka lantaran kegagalan mendapat cahaya mata.

Gerenti pelbagai usaha pasti akan digemblengkan untuk usahakan cara senang hamil dan menimang cahaya mata, namun demikian sekiranya mereka yang telah mengalami keguguran pastinya mahu melakukan yang terbaik untuk senang hamil kembali.  Paling mengecewakan kebanyakan orang anda akan berdepan dengan dilemma yang amat perit untuk anda terima tatkala kedengaran masyarakat sekitar berbicara akan cerita kemandulan padahal anda itu bukanlah sebab utama lantaran belum mendapat anak.

Namun demikian usah risau dan gundah gulana. Jalan penyelesaiannya telah terbongkar untuk anda menepis segala cabaran lantaran belum ada rezeki untuk mendapatkan zuriat sendiri. Rahsia yang terbongkar untuk anda ketahui cara senang hamil dengan beberapa tips dan panduan yang boleh anda ikuti.

Sudah tentunya anda mahu mengetahui cara mudah untuk mengandung dengan jayanya. Anda boleh mendapatkan sedikit jawapan yang pasti untuk anda ketahui cara senang hamil dengan tips dan panduan yang berguna sebagai persediaan untuk mendapatkan anak-anak yang comel di pangkuan ribaan anda sekeluarga.

Oleh yang demikian anda boleh cuba mendapatkan panduan cara senang hamil ini sebagai persediaan untuk menimang cahay mata idaman hati anda. Jangan lupa tips cara senang hamil yang perlu anda ketahui hari ini juga.

Jom jenguk Rahsia Mudah Senang Hamil di sini.

Sunyi Tanpa Tangisan Anak?

Cara Mudah Hamil

Panduan Ringkas Kehamilan

Info Sembilan Bulan

Iklaaaaaaaaaaaaaan ada jugok mari daaaa… :

Layari : Klik sini Mereka mengatakan ciuman tidak penting dalam hubungan asmara, tetapi ternyata mereka salah…

Apa yang perlu anda ketahui tentang masalah keputihan? Selesaikan masalah keputihan dengan membuat rawatan keputihan untuk keselesaan dalam kehidupan seharian…

 

Cara Senang Hamil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share
This entry was posted in kisah rumahtangga and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

11 Responses to Cara Senang Hamil | Mudah Mengandung | Senang Mengandung

  1. safar says:

    elok juga keluarkan ebook/produk ni.tiada
    lagi masalah hamil.

  2. Pingback: Selamat Datang Ramadhan | Niat Puasa Ramadhan

  3. azwan says:

    Nak hamil pun ada ebook. Kekadang tu aku terfikir jugak – ada orang yang berusaha bersungguh-sungguh untuk mendapatkan zuriat tetapi dipihak lain, senang-senang aje dia buang dan bakar

    :(

  4. Linda says:

    Da sthun lbh saya kwin tp xde rzeki lg..ini kali ptma sya mmbuka email ini..adakah ini jln sgala kbuntuan sya?

  5. tasya says:

    salam,mcm mane nak daptkn ebook nie….

  6. ida says:

    orang yang dah bernikah ada yang payah dapat zuriat tapi orang yang tak nikah senang jer dapat zuriat….tapi yang aku tak puas ati tu bila dah dapat baby tu tak dihargai…KALU TAK MAU BABY TU BAGI KAT AKU. :lol:

  7. Wan says:

    Bagi belum menimang cahaya mata boleh cuba dengan banyakkan makan makanan untuk menambah kesuburan:

    1. Kacang-kacangan, seperti kacang hijau, kacang tanah, soya, dll

    2. Buah badam, buah kurma

    3. Manisan Madu

    4. Kismis, susu kambing, dll

    Cara Mudah Hamil

  8. abdfatah says:

    tips cara senang hamil yang perlu anda ketahui..

  9. rin says:

    Bagi yang masih belum menimang cahaya mata, Allah sebenarnya menduga kita. bersabarlah menghadapi dugaannya…

  10. Pingback: Adakah anda sedang menderita penyakit buasir? | Abdfatah.com

  11. sya_kila says:

    sye dh nikah 7 bulan,, dh mcm cra sye usaha kan,, mkn ubat,, tetap x de tanda hamil.. pernah x dtg period tapi ble wat pregnent test,, kecewa still x sangkot….. x thu ape cara lagi nak wat,, lagi pun sye ade masalah,, rahim sye asik terturun je,, sye kne g urut 3 kali dlm sebulan…
    tok naik kan rahim sye…. sye pun alami sengugut,, ae kah sye sukar tok hamil…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>