About abdfatah

Posts by abdfatah:

0

Jom! Belajar Kawal Emosi…

Posted by abdfatah on September 20, 2018 in kisah rumahtangga |

Benda Paling Kesian Kita Buat Pada Anak Kita Sendiri!

Apa yang telah dikhabarkan oleh dr taufiq ialah bukan sedikit mak mak yang telah mengadu bahwasanya anak mereka jadi makin keras kepala dan melawan.

Persoalannya kenapa mereka menjadi makin keras kepala dan melawan cakap ibu bapa?

Bila ditanya rupanya memang si anak tu dilayan dengan penuh tekanan sejak daripada kecil!

– ada yang dimarah setiap hari tanpa henti
– ada yang dipaksa paksa dikasari setiap hari
– ada yang ditengking dijerkah tak berhenti
– ada yang sampai naik kaki dan tangan pada anak sendiri!

Ini semua adalah petanda mak ayah dah hilang kawalan emosi!

Ya.. Hilang kawalan emosi.
Kena lakukan sesuatu untuk kebaikan diri dan anak anda..

Nak bagitaunya kat sini.. Otak anak yang masih dalam fasa berkembang akan menganggap mak ayahnya sendiri sebagai ancaman ( possible threats )

Sifat keras kepala, makin nakal dan melawan tu adalah kesan daripada ‘defence mechanisms’ otak anak kita lah tu! Jangan tunggu tunggu lagi mak ayah semua. Jom belajar kawal emosi daripada sekarang.

Kena belajar ilmu untuk kawal emosi agar keluarga lebih tenang dan bahagia. Tak gitu?

Walau ilmu parenting seluas lautan, kalau emosi sendiri masih tak dapat dikawal dan ditahan, jiwa dan psikologi masih akan tercedera dan terbeban!

Jangan lupa 24hb September jam 10 pagi ada pelancaran Ebook Formula Mudahnya Kawal Emosi Ibu dan Anak.

Marilah ramai ramai sama sama belajar cara kawal emosi diri sendiri.

Download Kat Sini —>>> Preview Ebook Kawal Emosi Ibu dan Anak

Tags: , , ,

0

Emosi Ibu Bapa Tak Stabil Anak Jadi Meragam

Posted by abdfatah on September 19, 2018 in kisah rumahtangga |

Emosi tak stabil dah tentunya akan membuatkan anak anak anda jadi meragam. Meragam tak tentu hala jadinya… Dengan emosi anda sebagai ibu bapa yang tak stabil akan memberikan impak maksima kepada hati nurani anak anak.   Mereka sudah tentunya akan meragam dan buat perangai. Tak gitu?   Dengan demikian anda perlu kawal emosi anda untuk […]

Tags: , , , , , ,

0

Formula Kawal Emosi Ibu dan Anak

Posted by abdfatah on September 18, 2018 in kisah rumahtangga |

Apa Jadi Kalau Saya Tengking Anak Saya? Ada masanya bila terlampau nak marah sangat rasa nak tengking anak tu memang muncul dan menghasut hasut fikiran supaya lepaskan nada suara tertinggi tu pada anak! Tapi saya cepat-cepat kawal emosi! Biarlah saya sakit memendam daripada sakit bila saya lepaskan! Ada 2 efek buruk yang boleh berlaku kalau […]

Tags: , , , ,

0

Nak Buat Duit Dengan Shopee???

Posted by abdfatah on September 2, 2018 in cari duit online |

Buat duit dengan shopee…? Asyik asyik shopee… Asyik asyik shopee… Habis duit dekat shopee aje… Nak tambah duit dekat shopee tak nak ke??? Habis duit dekat shopee pastu boleh tambah duit sekali dekat shopee jugak. Bagaimana caranya? Sudah tentunya ada cara untuk buat duit dekat shopee sesambil habiskan duit dekat shopee. Habis duit. Tambah duit. […]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

0

Bisnes Ebay Tak Perlu Wasap Bagai…

Posted by abdfatah on May 13, 2017 in Bicara semasa |

Bisnes Ebay Tak Perlu Wasap Bagai… Nak tahu tak? Jika anda dah biasa meniaga dekat mudah dot my guna cara dropship anda boleh mencuba meniaga dekat ebay pulak. Tengok aje laa rate usd kpd rm –>> 1usd terusss tukar kpd rm4. Cer kira sendiri bila dah dapat usd kepuk2 dekat ebay. Boleh buat bisnes ebay […]

Copyright © 2007-2018 Abdfatah.com All rights reserved.
This site is using the Desk Mess Mirrored theme, v2.5, from BuyNowShop.com.