1

Kenapa Anda Memilih Untuk Menjadi Pemandu Uber?

Posted by abdfatah on June 19, 2016 in Bicara semasa, cari duit lebih |

pemandu uber

Dari kabinet kepada pemandu uber.

Kisahnya…

Kenapa beliau memilih untuk menjadi pemandu uber? Kerana beliau mahu menimba pengalaman sebagai pemandu uber dan dengan keuntungan yang beliau dapat beliau salurkan untuk kebajikan.

Bekas menteri itu mengatakan bahawa keputusannya menjadi pemandu uber adalah sebagai cubaannya untuk memahami denyut nadi rakyat.

Jika anda mahu menjadi pemandu uber pun boleh jugak. Boleh cuba dan usahakan dengan kemahuan dan kemampuan yang ada. Mahu menjadi pemandu uber dah tentunya kena ada kenderaan anda sendiri.

Tu dia pengalaman sebagai pemandu uber. Anda pulak bagaimana?

Boleh buat novel lagu nih… Novel uber. Pastu jadi drama bersiri pulak. Kemudian filem uber pulak. Misteri pemandu uber.

Komik? Komik pun boleh laa. Tajuknya : Aku dan Kereta Uber?

Eh kalo tak mahu jadi pemandu uber pun takdak masalah punya. Boleh buat duit dengan uber tanpa bawa kereta.

Eh boleh pulak lagu tu?

Acaner nak buat operasi perkhidmatan uber tanpa bawak kereta uber?

Nak tahu maklumat lanjut boleh geledah dekat sini —>> Buat duit dengan uber tanpa bawa kereta uber.

 

 

Tags: , , , , , ,

4

Anda Pernah Kena Macam Ini Tak?

Posted by abdfatah on June 17, 2016 in Bicara semasa |

Pernah tak kena macam ni?

Pernah tak kena situasi seperti di bawah:

1. Lepas bagitau harga, Pelanggan senyap, “krik..krikk..kriikk..”.
2. Lepas Explain pasal produk, Pelanggan Seen je.. Blue-tick.
3. Pelanggan reply, “nanti nak tanya suami dlu”.
4. Pelanggan reply, “tq for info, nnt sy nak, sy pm balik..”.
5. Pelanggan reply, “tunggu gaji..”

Mesti selalu kena kan? jangan risau, ada penyelesaian..

Zaman sekarang jika nak bandingkan dengan sebelum ini memang berbeza. Prospek semakin bijak.

Dulu lain sekarang dah lain.

Mereka lebih cenderung untuk membeli dengan peniaga yang kelihatan ikhlas nak membantu. Bukan semata-mata nak menjual aje.

Asyik-asyik duk paksa orang beli aje siapa yang tak naik bosan dibuatnya. Tak gitu?

Saya baru baca perkongsian Tuan Amir Faisal II tentang strategi beliau langkah demi langkah close sale pelanggan melalui whatsapp & buat pelanggan beli berkali-kali daripada beliau.

Sifu Amir Faisal bongkar rahsia cara close sale whatsapp…

Fuhhh, bukan calang-calang ilmu beliau ni.

Penerangan lanjut dekat sini –> Teknik Close Sales Whatsapp

Yang sentiasa mendoakan kejayaan anda.

(abdfatah malik)

3

Nak Tahu Teknik Rahsia Uber???

Posted by abdfatah on May 14, 2016 in cari duit lebih |

Siapa pun tak pernah terfikir nak buat duit dengan Uber. Cukup asing sekali jenama uber tu tatkala pertama kali mendengarnya. Apa kebenda uber tu?

Kecoh dengan pemandu teksi yang tak suka dengan kehadiran uber yang menghakis duit poket mereka. Menghakis duit poket mereka maksudnya tersekat pendapatan mereka yang bergantung harap dengan bawak teksi ke hulur ke hilir. Alih alihnya uber jugak yang untung banyak lagi lumayan.

Ada satu lagi cara rahsia teknik uber yang boleh anda guna pakai selain dari gaya uber yang biasa biasa anda gunakan tersebut. Boleh menjana pendapatan tambahan secara sambilan aje. Pemandu teksi atau mana mana individu yang nak buat duit dengan uber boleh guna cara tersebut…

Kenapa anda perlu mendapatkan rahsia teknik uber ini dan siapa pula yang sesuai membeli buku panduan Rahsia Uber ini?

Nah… ini dia kepada mereka yang berminat untuk mengetahui rahsia teknik uber ini.

-Mereka yang menghadapi masalah kewangan
-Mereka yang mahu menambah pendapatan tambahan
-Mereka yang tidak mahu bekerja keras atau tidak mahu memandu kereta Uber
-Mereka yang tidak mahu lakukan sebarang pelaburan risiko lagi
-Mereka yang mahu duduk sahaja, dan duit masuk ke akaun bank…
-Mereka yang mahu bebas kewangan buat selamanya!

Bagaimana?

Adakah anda sudah bersedia untuk buat duit dengan uber?

Info selanjutnya boleh dapatkan dekat ini —>>> Teknik Rahsia Uber

 

Tags: , , , ,

2

Nak Tahu Lagu Mana Nak Buat Duit Mudah Dengan Involve.Asia?

Posted by abdfatah on March 16, 2016 in cari duit online |

Nak buat duit tambahan dengan involve.asia?

Caranya mudah aje gi daftar pastu promosikan link referral yang diberikan kemudian dapat komisen rm5. Cukup rm50 boleh keluarkan ke akaun bank anda.

involve1

Itu dia bahagian kekotak sidebar yang boleh anda terjah tengok untuk dapatkan link referral invol.asia daftar keahlian involve.asia.

Klik aje dekat link referral dan dapatkan link referral dan promosikan. Kemudian tunggu dapat komisen. Jangan duk tak buat apa apa pulak. Asyik duk tengok aje dashboard mana nak dapat komisennya… Tak gitu?

involve2

Berminat nak dapatkan komisen RM5 mudah dengan setiap pendaftaran PERCUMA?

Sila daftar melalui laman web dekat sini -> Daftar Affiliate Involve.Asia

Tak perlu bayar apa-apa, anda hanya perlu isi butiran diri anda, dan dapatkan akses ke dashboard, promosi link yang diberikan kepada anda.

Setiap pendaftaran BARU secara PERCUMA menerusi link anda, anda akan menerima RM5 … cukup RM50, bayaran akan dimasukkan ke akaun.

Sekian. Terima kasih.

Tags: , ,

5

Boboiboy The Movie 2016 Menentang Gerombalan Kejahatan The Tengkotak.

Posted by abdfatah on March 7, 2016 in animasi |

boboiboy

 

Boboiboy the movie telah bermula…

Jom pergi tengok…

Gerombolan tengkotak menculik ochobot.

Demi koko yang di cari…

Apa yang sudah terjadi..

Terbaeikkk…

Papa Zola dengan aksi kebenaran yang tidak pernah putus asa.

Boboiboy Kuasa 3.

Trailer 1

Trailer 2

Boboiboy Kuasa Lima…

papa zola

papa zola cakap kebenaran tidak pernah tidurrr…
.
Jom tengok boboiboy the movie.

mana tiketnya?
.
boleh dapatkan dekat tv3 dalam mhi katanya ada tiket free…
.
tapi kena jawab soalan dulu laa…
.
beli dekat http://boboiboymovie.com pun boleh…

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

Copyright © 2007-2016 Abdfatah.com All rights reserved.
This site is using the Desk Mess Mirrored theme, v2.4, from BuyNowShop.com.