2

Viral Nasi Lemak Anak Dara

Posted by abdfatah on October 17, 2016 in bina perniagaan |

Macam2 jenama nasi lemak dah ada… Terkini adalah nasi lemak anak dara.

Gerenti laris orang nak gi beli…

.

Mari kita jenguk temuramah nasi lemak anak dara…

 

Tags: , ,

0

Saya dah penat guna simkad telco biasa.

Posted by abdfatah on September 6, 2016 in Bicara semasa |

Asyik asyik kena telan. Kemudiannya ada lagi caj tersembunyi. Banyak sungguh dugaan dengan simkad telco biasa yang cukup galak duk telan kredit kastemer mereka.

Apakah mereka itu tak reti2 nak insoff biarpun seketika duk telan kredit aje kerjanya?

0

Saya dah penat guna simkad telco biasa.

Posted by abdfatah on September 6, 2016 in cari duit lebih |

Asyik asyik kena telan. Kemudiannya ada lagi caj tersembunyi. Banyak sungguh dugaan dengan simkad telco biasa yang cukup galak duk telan kredit kastemer mereka.

Apakah mereka itu tak reti2 nak insoff biarpun seketika duk telan kredit aje kerjanya?

Tags: , , , ,

4

Kenapa Anda Memilih Untuk Menjadi Pemandu Uber?

Posted by abdfatah on June 19, 2016 in Bicara semasa, cari duit lebih |

pemandu uber

Dari kabinet kepada pemandu uber.

Kisahnya…

Kenapa beliau memilih untuk menjadi pemandu uber? Kerana beliau mahu menimba pengalaman sebagai pemandu uber dan dengan keuntungan yang beliau dapat beliau salurkan untuk kebajikan.

Bekas menteri itu mengatakan bahawa keputusannya menjadi pemandu uber adalah sebagai cubaannya untuk memahami denyut nadi rakyat.

Jika anda mahu menjadi pemandu uber pun boleh jugak. Boleh cuba dan usahakan dengan kemahuan dan kemampuan yang ada. Mahu menjadi pemandu uber dah tentunya kena ada kenderaan anda sendiri.

Tu dia pengalaman sebagai pemandu uber. Anda pulak bagaimana?

Boleh buat novel lagu nih… Novel uber. Pastu jadi drama bersiri pulak. Kemudian filem uber pulak. Misteri pemandu uber.

Komik? Komik pun boleh laa. Tajuknya : Aku dan Kereta Uber?

Eh kalo tak mahu jadi pemandu uber pun takdak masalah punya. Boleh buat duit dengan uber tanpa bawa kereta.

Eh boleh pulak lagu tu?

Acaner nak buat operasi perkhidmatan uber tanpa bawak kereta uber?

Nak tahu maklumat lanjut boleh geledah dekat sini —>> Buat duit dengan uber tanpa bawa kereta uber.

 

 

Tags: , , , , , ,

Copyright © 2007-2016 Abdfatah.com All rights reserved.
This site is using the Desk Mess Mirrored theme, v2.5, from BuyNowShop.com.